Napis Natečaj za pesem v lahkem branju. Spodaj sta znaka Zavoda RISA in RTV Slovenija - Enostavno. Med njima je znak za lahko branje, ki je knjiga, na kateri je obraz. Foto: MMC RTV SLO
Napis Natečaj za pesem v lahkem branju. Spodaj sta znaka Zavoda RISA in RTV Slovenija - Enostavno. Med njima je znak za lahko branje, ki je knjiga, na kateri je obraz. Foto: MMC RTV SLO

28. 5. je mednarodni dan lahkega branja.
V Zavodu Risa bodo pripravili dogodek
Dan za lahko branje.
Dogodek bo 29. 5. 2024 v Slovenj Gradcu.
Del dogodka Dan za lahko branje je
natečaj za pesem v lahkem branju.

Vabimo vas,
da se natečaja udeležite.

Kakšne pesmi iščemo?

Zbiramo pesmi, ki so:
- napisane v obliki lahkega branja,
- dolge največ 2 strani,
- primerne za odrasle bralce.

Pesmi so lahko napisane v kateri koli stopnji lahkega branja.
Pri pisanju pesmi v lahkem branju imate več možnosti.

1. Pesem lahko napišete sami.
Reče se, da je pesem
izvirna avtorska poezija v lahkem branju.
Pišete lahko o čemerkoli želite.
Pesmi so lahko vesele ali žalostne.
Lahko so tudi ljubezenske.
Ali pa govorijo o čem drugem.
Pesem lahko napiše ena oseba
ali pa jo napiše več ljudi skupaj.

2. Pesem lahko priredite.
Priredite lahko eno izmed treh pesmi:
- Saša Pavček, pesem Moj svet – Za sina,
- Tone Kuntner, pesem Ta luč,
- Feri Lainšček, pesem Bila sem ti mlada.

Priredbo pesmi lahko napiše ena oseba
ali pa jo napiše več ljudi skupaj.

Pesmi za priredbo v lahko branje so objavljene
na spletni strani Zavoda Risa.
Tam je objavljeno tudi celotno besedilo natečaja:
Natečaj za pesem v lahkem branju

Rezultati natečaja za pesem v lahkem branju

Pesmi bomo zbirali do 1. maja.
Pesmi bodo ocenili bralci-svetovalci.
Povedali bodo, ali je pesem v lahkem branju.
Pesmi bo ocenila komisija.

Najboljše 3 avtorske pesmi bodo dobile nagrado.
Prav tako bodo dobile nagrado najboljše 3 prirejene pesmi.

Zmagovalce bomo razglasili na Dnevu za lahko branje.
Na portalu Enostavno.info
bomo objavili zmagovalne pesmi.
Zmagovalne pesmi bomo objavili tudi na spletu.
Vse pesmi v lahkem branju
bomo objavili v skupni knjigi,
ki jo bomo objavili na spletu.

Pomembno

Na natečaju lahko sodeluje vsak.
Vsak lahko pošlje pesem.

Pošljete lahko
eno pesem, ki jo napišete sami.
Lahko pošljete prirejeno pesem.
Lahko pa sodelujete s svojo in s prirejeno pesmijo.

Ne bomo objavili pesmi, ki so žaljive.
Prav tako ne bomo objavili pesmi,
ki ne bodo napisane v lahkem branju.

Kam pošljete pesmi?

Pesmi pošljite po elektronski pošti na naslov:
info@risa.si.
Če nimate interneta,
nam pesmi pošljite po navadni pošti na naslov:

Zavod Risa
Podgorje 95
2381 Podgorje pri Slovenj Gradcu

Zraven napišite:
- ime in priimek
- naslov
- telefonsko število in naslov elektronske pošte.

Do kdaj zbiramo pesmi?

Pesmi zbiramo do 1. maja 2024.
Rezultate natečaja bomo objavili konec maja 2024.
S tem, ko nam pesem pošljete,
se strinjate, da jo objavimo.
Če ne želite, da objavimo vaše ime,
nam to napišite.
Veselimo se vaših pesmi.

Kaj je lahko branje in kako pišemo v tehniki lahkega branja?

Kliknite na: www.lahkojebrati.si/PRIROCNIKA