Železniško progo Grosuplje-Kočevje, zgrajeno leta 1893, bodo modernizirali. Foto: BoBo
Železniško progo Grosuplje-Kočevje, zgrajeno leta 1893, bodo modernizirali. Foto: BoBo

Projekt modernizacije kočevske proge bo prinesel obnovo 12 kilometrov železniške proge od Ribnice do Kočevja. Uredili bodo železniške postaje Kočevje, Ribnica, Ortnek, Dobrepolje, Čušperk in Spodnja Slivnica in postajališče Stara Cerkev ter številne nivojske prehode čez železniško progo.

Vladi je letos uspelo zagotoviti več sredstev za prometno infrastrukturo, zato lahko ministrstvo letos nadaljuje modernizacijo kočevske proge. Sledila bodo še vsa dela zamenjave in posodobitve signalno varnostnih in telekomunikacijskih naprav na celotnem odseku železniške proge od Grosuplja do Kočevja. Razpis za ta dela bo objavljen predvidoma prihodnji teden.

Razbremenitev cest
Po dokončanju vseh del bo leta 2018 znova vzpostavljen tudi potniški promet. Vzpostavitev železniške povezave do Kočevja bo v veliki meri razbremenila ceste in povečala prometno varnost, so še navedli na infrastrukturnem ministrstvu in spomnili, da je s podpisom pogodbe za modernizacijo kočevske proge minister Peter Gašperšič izpolnil obljubo iz lanskega poletja, ko je na delovnem obisku na Kočevskem napovedal nadaljevanje obnove proge za letošnje leto.

Železniška proga Grosuplje-Kočevje je bila zgrajena daljnega leta 1893. Zaradi velikega upada števila potnikov je bil leta 1970 ukinjen potniški promet, in sicer po prenovi ceste Škofljica-Kočevje. Modernizacija kočevske proge se je sicer začela že leta 2008, a je gradnja zaradi pomanjkanja denarja leta 2013 povsem obstala.