Foto:
Foto:

Na inšpektoratu pojasnjujejo, da potrošniki podajajo prijave, da kupljenih kuponov niso mogli izkoristiti, podjetja pa prijavljajo, da je portal objavil njihovo ponudbo in prodaja kupone, čeprav soglasja za objavo niso dala. Vsem morebitnim kupcem zato odsvetujejo nakup kuponov prek portala zumzi.com. Potrošnikom, ki so prek portala kupon že kupili in imajo težave z njegovim unovčenjem, pa predlagajo, da se za pomoč pri uveljavljanju zahtevka za povračilo plačanega zneska obrnejo na Evropski potrošniški center. S portalom zumzi.si po podatkih, ki so na voljo, upravlja podjetje s sedežem v Romuniji, zato so na inšpektoratu o spornemu ravnanju podjetja obvestil pristojne organe v Romuniji.

Pred nakupom preverite spletno stran

Tržni inšpektorat je v zadnjem času prejel več prijav potrošnikov v zvezi z nakupom kuponov za različno blago in storitve prek spletnih strani. Skupno vsem prijavam je, da s spletnimi stranmi upravljajo tuja podjetja. Ker pa je ponudba objavljena v slovenskem jeziku, potrošniki povečini niti ne opazijo pravočasno, da gre za tuje podjetje, so zapisali na spletni strani inšpektorata. Veliko informacij o ponudniku in ponujenih izdelkih lahko potrošniki pridobijo že prek spleta. Pred odločitvijo za nakup lahko denimo prek različnih forumov preverijo tudi morebitne izkušnje drugih kupcev s ponudnikom.

Obrnite se na EPC

V primeru težav s tujim podjetjem inšpektorat potrošnikom svetuje, da se, če gre za podjetje s sedežem v drugi članici EU, obrnejo na Evropski potrošniški center. Če ima podjetje sedež zunaj EU, pa potrošnikom povečini, ko spora s podjetjem ne morejo rešiti sporazumno, preostane le sodna pot. Poleg tega imajo slovenski potrošniki v primeru spora s podjetjem iz druge evropske države možnost sprožiti postopek v sporih majhne vrednosti, za katerega so pristojna okrajna sodišča za civilne zadeve in okrožna sodišča za gospodarske zadeve, so še zapisali.