Kjellman je prepričan, da lahko sestavi dobro ekipo inženirjev, s katerimi bi začel serijsko proizvodnjo PodRida. Foto: Mikael Kjellman
Kjellman je prepričan, da lahko sestavi dobro ekipo inženirjev, s katerimi bi začel serijsko proizvodnjo PodRida. Foto: Mikael Kjellman

Šved Mikael Kjellman pravi, da obožuje avanture na prostem. S tem namenom je kreiral posebno vozilo PodRide, ki je hibrid med kolesom in avtomobilom.
Mikael Kjellman pravi, da obožuje kolesarjenje, vendar pa je vreme na Švedskem pogosto neprijazno do športnih dejavnosti na prostem. Zato je oblikoval, razvil in izdelal štirikolesnik PodRide, ki je pravzaprav kolo, s katerim se naokoli prevaža v vseh vremenskih razmerah.
PodRide uporablja vsak dan za prevoz na delo, kot pravi sam, pa je to zelo zabavno, praktično in udobno vozilo. Vozilo, ki je že pripravljeno na serijsko proizvodnjo, ima položaj in način sedenja zelo podoben tistim v malih avtomobilih, saj je sedež 50 centimetrov oddaljen od tal. S tem je zagotovljena tudi preglednost v prometu. PodRide v dolžino meri 180 centimetrov, v višino 145 centimetrov in v širino 75 centimetrov. Medosna razdalja je 88 centimetrov, skupna masa pa 70 kilogramov. Ima štiri kolesa, kakršna poznamo pri navadnih kolesih za kolesarjenje in zagotavljajo dobro smerno stabilnost v ovinkih. Bistvena prednost je obračalni krog, ki je 3,5 metra. Za pomoč pri vožnji je zadolžen električni motor (250 W). Najvišja hitrost je 25 km/h, doseg pa 60 kilometrov. Izpusti ogljikovega dioksida so sedem gramov na kilometer poti.

Tovrstna vozila za zdaj neuspešna
Voznik lahko poganja klasično na pedale kot pri kolesu ali pogon prepusti elektromotorju. Šved pravi, da je to zelo poceni način prevoza, hkrati pa se lahko še rekreira. Pravi tudi, da bi bila proizvodnja, če bi bila velikoserijska, zelo poceni. To ni prvi kolo-avtomobil. Na trgu je že leta veliko tovrstnih vozil, ki pa so neuspešna.
Izumitelj pravi, da je njegov proizvod zelo kompleksen, veliko delov za vozilo pa je bilo treba narediti popolnoma na novo. Dodaja, da ima veliko izkušenj s področja dizajniranja in izdelave mehanskih delov, nima pa nič izkušenj s področja oblikovanja in izdelave tekstilnih delov. Trenutno dela povsem sam, zato tudi nima veliko denarja za projekt.