
TA DOKUMENT PREDSTAVLJA ZBIR ODZIVOV JAVNOSTI IN JE 
NAMENJEN ZGOLJ ZA INTERNO RABO, ZA OBVEŠCANJE UREDNIKOV 

OZIROMA UREDNIŠTEV. NJEGOVE VSEBINE ALI DELOV VSEBIN NI 
DOVOLJENO UPORABLJATI V NOBENEM DRUGEM KONTEKSTU. 

 
POVZETEK ODZIVOV GLEDALCEV IN POSLUŠALCEV PROGRAMOV RTV 

SLOVENIJA, POSREDOVANIH PO TELEFONU, PO POŠTI IN PO 
ELEKTRONSKI POŠTI V INFORMACIJSKI CENTER VARUHINJE 

od 1. do 30. junija 2009 
 
 

Do konca meseca junija sem kot varuhinja prejela skupaj 30 pritožb. Od tega po 
elektronski pošti 20, 1 po navadni pošti in po telefonu 9. Nekatera pisma in 

telefonski klici vsebujejo več različnih pritožb. Pogovorov z gledalci, ki niso imeli 
konkretnih pritožb temveč zgolj vprašanja, v tem dnevniku ne omenjam. 

 
 
Med 30 pritožbami, ki sem jih prejela v juniju, jih je bilo 9 naslovljenih na 
informativni program. Številčnost in utemeljenost nekaterih pritožb, kaže na to, 
da gledalci poslanstvo nacionalnega medija vidijo zlasti v kakovostnem 
informativnem programu, od katerega poleg seveda objektivne informacije, 
terjajo več družbene zavesti. V mesecu, ko je na sporedu festival MMS, je 
pričakovano le-ta doživel odziv tudi pri naših gledalcih. Vztrajno se gledalci 
zavzemajo za prestavitev terminov oddaj Hri-bar in Glasbeni spomini z 
Borisom Kopitarjem. Vztrajajo pritožbe povezane z neizenačenim tonom 
nekaterih oddaj in pretiranim oglaševanjem, prav tako je še vedno aktualna 
problematika digitalnega oddajanja. Odziv je bil tudi na neprimerne 
komentarje na spletnih straneh RTV Slo.    
 
 

Televizija Slovenija 
 
 
1. Informativni program 
 
Gledalec je na varuhinjo naslovil svoje videnje podajanja novic iz domovine in 
sveta ter problematiziral njegovo naravnanost h katastrofičnosti in 
informacijam z negativnim predznakom. V informativnem programu sploh v 
teh kriznih časih pogreša več optimizma, pozitivnih spodbud, več omemb 
pozitivnih premikov in več širine. Njegov dopis v nadaljevanju navajam v celoti:  
 
»Že dalj časa sem se pripravljal izraziti nezadovoljstvo tako v mojem kakor tudi 
imenu širšega kroga osebnih povezav. Zaradi nezadovoljstva nad tem, da 
moramo poslušalci in gledalci spremljati vsebino storitev RTV, ki bi v svojem 
povednem delu sodile predvsem v poslovne oddaje ali črno kroniko 
rumenega tiska. 



Vsakodnevno in obilo nam predstavlja RTV personalne spremembe v poslovnem 
svetu, njihove medsebojne povezave. Podrobno se navajajo dejanja podjetij, 
odnosov in težav. Podrobne proteste zaposlenih. Iz tujine nam obvezno poročajo 
o nesrečah, terorju in mrtvih širom zemeljske krogle. Zakaj in čemu  vse to služi 
pri nas? Pomembnosti, opozorilu, posnemanju? 
Tako nam RTV prevladujoče podaja obvestila, ki kot celota napotujejo gledalce in 
poslušalce na pot depresije. Zelo malo nam je omogočeno gledanje in 
poslušanje optimističnih napotitev, vere v napredek, uspehe in hvalevredne 
rezultate gospodarskih enot v naši državi. Širšega vsebinskega spoznavanje 
EU ni zaslediti. O partnerjih v EU je zelo malo novic. Po merilu RTV so 
pomembne v njej praktično samo Nemčija, Francija, Anglija. Za ostale sodi 
novica bolj v črno kroniko. O njihovi nacionalni biti, dejstvih okvirne zgodovine ali 
dogajanj iz nje, kulturi, glasbi, praktično ni podajanj. Tako je večina držav s 
katerimi smo povezani v EU, če sklepamo iz obvestil oz. predvajanj pri nas, brez 
lastnega ustvarjanja, dosežkov, tradicije ali lastne zabavne glasbe.  
 
Moj odziv je pospešila hrvaška TV, ki v svojih poročilih dnevno obelodanja vsak 
pozitivni učinek v gospodarstvu (težave mnogo manj izpostavlja). In zagotovo so 
njihovi ekonomski uspehi slabši od naših in težave večje. Pri nas tega ni 
zaslediti. Usmerja v misel, da sedanje vodstvo in odgovorni uredniki  osrednje 
javne RTV, niso dorasli pomenu javnega glasila, ki naj s svojim podajanjem, 
posebno v kriznih časih, pomaga državljanom prebroditi težave z več optimizma. 
Tudi zato ker se v njih omogoča opoziciji, ki je po svoji politični naravnavi čuvaj 
vladajočih, mnogo večji poudarek in objavljanje celo izmišljenih negativnosti 
kakor poziciji pozitivnih novic. Pri gledalcih in poslušalcih se s tem samo dodatno 
krepi in širi negativno vrednotenje medsebojnega sožitja.  
 
Spoštovana gospa. Nujno bi bilo potrebno, da poudarjeno usmerite Vaša 
prizadevanja v temeljno spremembo RTV programa, ki naj postane informator 
kratkih pomembnih dogajanj svetovnih dogodkov, »oblasti« v EU z 
poudarkom naših prizadetosti in dolžnosti(+ in -). Pri domačih pa dnevno, 
kot obvezno izhodišče, pozitivne novice tako ekonomske kakor politične. 
Šele na to manj prijetni in neprijetni, negativni del. Jedrnato, kratko. Kdo so člani 
raznih odborov in vodstev ekonomskih enot je za državljane povsem 
nepomembno in jih ne zanima. Prizadeti naj se med seboj obveščajo preko 
svojih strokovnih združenj. Z vso smelostjo trdim, da državljani nimajo 
nikakršnega interesa vedeti o podrobnostih Bavčar, Šrot in njima podobnih. 
Izvedite anketo. Medijski prostor nebi bil z ničemer osiromašen samo s kratko 
informacijo o njihovih težavah namesto neprestanega dnevnega opisovanja. 
Prispeva edino v poudarjeni črni barvi k zapisu v ljudeh. Zavist, privoščljivost! 
 
Glasbeni in kulturni svet izhajajoč iz domačih virov naj bo dopolnjen prednostno s 
pomembnostmi iz držav EU nato ostalimi. Je ameriška zabavna glasba 
upravičeno dominantna? Pri tem, da večine glasbe naših partneric v EU ne 
poznamo. Ne obstoji? 
 



Za zaključek želim, da opozorite odgovorne, da se poglobijo v svoje delo in 
odgovornost pri vrednotenju informacij. Javni mediji nebi smeli obveščati 
državljane pretežno s slabim in nesrečnim v sožitju ljudi, kar je postalo 
pravilo poročil RTV. Za drugačnost odziva ni potrebna dodatna energija. 
Izključno samo sprememba miselnosti. Ima Slovenija sposobnost imeti nevtralno 
in pozitivno usmerjeno RTV?«  
 
Neprimernost vsebine novinarskega prispevka 
 
Gledalca sta bila kritična do prispevka o festivalu Rock Otočec, ki je bil 
predvajan v Dnevniku in pozvala k večji pretehtanosti in previdnosti pri obravnavi 
tematike zlorabe alkohola med mladimi. Imela sta tudi nekatere konkretene 
predloge. Zapisala sta sledeče:  
 
»...kljub temu, da z ženo nimava (oziroma do sedaj nisva imela) navade odzivati 
se pisno na vaše vsebine, sva z ogledom prispevka (reportaže?) z dogodka 
Rock Otočec spodbujena, da se ostro odzoveva. 
Neprimerno se nama zdi in protestirava proti načinu predstavitve dogodka  
Rock Otočec v osrednjem dnevniku TV Slovenija in s tem v najbolj gledanem 
terminu danes, 28. 6. 2009.Ko si boste tudi vi ogledali prispevek, se boste 
verjetno strinjali z oceno, da je namesto objektivne slike oziroma morebitne 
ocene dogodka iz več zornih kotov, šlo za  popolnoma nekritično promocijo 
(mladostniškega!) pijančevanja. Da ob tem ne omenjava, da se nama zdi 
vprašljiva uredniška politika, ki takšen dogodek (nisva namreč zaznala nobenih 
vsebinskih poudarkov!) sploh uvrsti v shemo osrednje informativne oddaje.Kot 
dolgoletna prostovoljca, ki delata z mladimi v različnih organizacijah, predvsem z 
vzgojnimi cilji preventive odvisnosti ter celostnega razvoja osebnosti mladih in 
navajanja k zdravemu in kvalitetnemu načinu preživljanja prostega časa sva 
žalostna in ogorčena, da (nacionalna!) TV promovira diametralno nasprotne 
vrednote, kar ste z objavo tega prispevka gotovo dosegli. 
Predlagava, da se takoj jutri (ponedeljek, 29. 6. 2009) v vseh informativnih 
oddajah TV in Radia Slovenija omenjeni prispevek izpostavi, da se vsem 
mladostnikom, staršem, vzgojiteljem, učiteljem ter ostalim vzgojnim delavcem 
opraviči ter se ob tem zagotovi obravnava dogodka še z drugačnih zornih kotov, 
kot veleva minimalni standard novinarskega poročanja. Prav tako predlagava, da 
v najkrajšem možnem času na TV Slovenija pripravite (pogovorno) oddajo o 
problemu alkoholizma in drugih odvisnosti med mladimi v Sloveniji, kjer se bo  
kritično ovrednotilo stanje na tem področju, ki je, kot verjetno veste, vsaj skrb 
vzbujajoče. 
Meniva, da pri omenjenem razmišljanju nisva osamljena in kot vaša  
gledalca pričakujeva, da boste hitro in primerno popravili pokvarjen vtis.« 
  

Osrednji del odgovora, ki sem ga posredovala gledalcema, navajam v 
nadaljevanju: 
 
»...zahvaljujem se vam za vaše mnenje in ga podpiram.  



Pridajam, da sem si prispevek tudi sama ogledala in me je novinarsko 
razočaral. Premalo ali skoraj nič besed o izboru in kakovosti glasbe, o 
družbeno kulturnih dimenzijah dogodka, o fenomenu rok glasbe,..skratka -
nobenega stališča, nobene omembe vredne izjave. 

Sporočam vam, da je sicer TV SLO že veliko postorila, kar se tiče tematike, 
ki ste jo predlagali. Tako v Mladinskem programu kot Izobraževalnem, pa 
tudi v  oddajah Polnočni klub in  TV Tedniku  je TV SLO pogosto govorila o 
zlorabi in nevarnosti alkohola in drugih odvisnosti. Prepričana sem, da bo 
tako tudi v bodoče, saj je ta problematika tudi v Sloveniji zelo pereča.« 
 
Pomanjkljivo poročanje 
 
Gledalka je bila ogorčena zaradi skromnega poročanja TV SLO o 
mednarodnem kongresu beguncev in izgnancev. Pravi, da nacionalna 
televizija prikazuje le grobove v Kočevskem rogu, ne pa tudi tistih številnih iz 3. 
Rajha. Meni tudi, da gre za zapostavljanje tovrstne problematike, in da bi TVS 
morala več poročati o trpljenju beguncev in izgnancev. 
 
Odmevi 
 

Gledalec je podal svojo pritožbo, katere del navajam v nadaljevanju: 
 
»Najbolj me moti zamujanje predvajanja Odmevov, ki so posledica oglasnih 
blokov in nenatančnega načrtovanja predvajanja oddaj, ki imajo točno 
določeno minutažo. Včasih se počutim kot da se RTV norčujejo iz gledalcev še 
zlati takrat, ko so Odmevi na sporedu npr. ob 22. uri, oddaja predvajana pred 
njimi pa se zaključi dovolj zgodaj (recimo ob 21:55, torej pred tem, ko so na 
sporedu Odmevi), vendar se v teh primerih Odmevi kljub temu ne pričnejo ob 
času navedenem v sporedu, ampak smo pred tem deležni še 5-10 minutnega 
oglasnega bloka.« 
 
Še en gledalec se je pritožil zaradi zamujanja začetka oddaje Odmevi. 
 
V daljšem pismu je gledalec zapisal, naj se končno uvede red na področju 
predvajanja programov. Citiram: „Naj na sobotnem (6.6.2006) primeru povem, 
zakaj gre. V vseh sredstvih javnega obveščanja, kjer se objavlja program, je bilo 
objavljeno, da bo večerni dnevnik ob 22.00, kar se seveda niti slučajno ni 
zgodilo, ker je pač Mario zavlekel svoje za nekaj minut...... in naslednja oddaja 
HRI-BAR se prične odvijati namesto ob napovedani uri 22.35 šele ob pol polnoči, 
torej z domala polurno zamudo. Kot da to ni hiša, ki bi celoten program morala 
obvladovati z neko tehniko in nekim programskim redom. Gledam druge 
programe, ki se začnejo in končajo točno ob napovedani uri, tako, da si lahko v 
primeru odsotnosti oddajo posnameš in jo gledaš po vrnitvi.“ 
Meni, da gre za izrazito malomarnost do gledalcev. 
 



 
Intervju z Janezom Janšo 
 
Gledalka je po telefonu sporočila, da jo je zmotilo, ker so prehitro prekinili 
intervju z Janezom Janšo. Pravi, da jo informacije, kot so Afganistan, precej 
manj zanimajo.  
 

Rosvita Pesek 
 
Gledalka se je pritožila nad načinom poročanja in spraševanja Rosvite 
Pesek.  
Citiram: »Naj že enkrat neha Slovence posiljevati s svojim političnim 
prepričanjem, naj to prepusti gledalcem. To od javne televizije zahtevamo!« 
Predvsem jo motijo njeni neumestni stavki znotraj vprašanj. 
 
Novinarka Mirjam Muženič 
 
Gledalec se je kritično odzval na situacijo povezano z novinarko Mirjam Muženič 
in zapisal: 
 
»Pišem vam, ker sem izredno zaprepaščen in zgrožen nad dejstvom, da so 
prepovedali opravljanje poklica novinar Vaši kolegici Mirjam Muženič. Ker gospo 
osebno poznam in sem tudi reden poslušalec njenega poročanja iz zamejstva, 
sem hotel napisati osebno pismo gospodu Antonu Guzeju, katerega 
elektronskega naslova pa na mreži nisem našel. Tudi to je znak 
(ne)demokratičnosti nekega javnega zavoda, da e-mail najodgovornejše osebe ni 
splošno dostopen. Ali se boji kritike nas gledalcev in poslušalcev? 
Obtožujem najbolj odgovorne osebe vašega zavoda nedemokratičnosti in 
ignoriranja, malomarnosti in nezakonitosti, neodgovornosti, poniglavosti in 
pobalinstva, ki je sramota za zrelo družbo v kateri živimo. Zato naj nemudoma 
odstopijo s svojih položajev in dajo prostor ljudem, ki bodo bolj verodostojni, 
pošteni in zgledni drugim državljanom, ki jih vsak dan opazujemo. 
Obtožujem vodstvo vašega zavoda, da me je prikrajšalo za novice iz 
zamejstva in kakovostne komentarje ga. Mirjam Muženič. Temu ustrezno se 
bom trudil za državljansko neposlušnost kar zadeva plačevanje RTV naročnine in 
podal tudi ovadbe proti znanim storilcem.« 
 

RTVSLO ima pravila, na osnovi katerih se je odločila za tak ukrep. Problem 
pa mora zavod tehtno in zakonsko premisliti in ga definirati tudi zaradi 
prihodnosti, ko se bodo podobni primeri še dogajali. 
  

Predvsem pa menim, da Ga. Muženič potrebuje čimprejšnji odgovor, kaj 
sme in bo delala v prihodnosti, saj je še vedno v službi na RTV SLO. 
 
 G. Rajko Gerič, odgovorni urednik informativnega programa vztraja pri 
odločitvi, da se novinar, ki je vstopil v politiko, ne more vrniti v informativni 



program. Pravi, da ravna enako, kot so ravnali njegovi predhodniki, saj to 
na RTV Slovenija velja že 13 let . 
 
G.  Igor Jurič odgovarja, da  „o dogajanju v zamejstvu poročamo ravno tako, 
kot je bilo to še v času, ko je to delala kolegica Mirjam Muženič. Ko se je odločila 
kandidirati za poslanko v Evropskem parlamentu, v skladu z našimi pravili ni 
smela več poročati za dnevnoinformativne oddaje. V dogovoru s kolegi v Kopru 
sem našel nadomestilo in sicer kolegico Špelo Lenardič, ki je za TV Koper že 
pred tem poročala o zamejski problematiki. Lenardičeva je takoj angažirano 
začela z delom, tako kot v primeru kolegice Muženičeve, pa smo tudi tu 
prispevke objavljali v skladu z uredniško odločitvijo za vsak posamezni dan. Če 
ima kdo občutek, da je zdaj manj poročanja o dogajanju med Slovenci v Italiji je 
to morda zato, ker je bila kolegica Lenardičeva od sredine junija do sredine julija 
na izobraževanju v tujini. Ta konec tedna se je vrnila domov in prav danes sva se 
že dogovorila za nekatere prispevke v prihodnjih dneh. Zato menim, da je strah, 
da Slovenci v Italiji ne bodo imeli »medijskega pokrivanja« iz Ljubljane, 
neutemeljen.      
 
 
 
 
2. Razvedrilni program  
 

MMS, EMA, Slovenska popevka 
 
Gledalka je izrazila razočaranje nad letošnjim festivalom Melodij morja in sonca 
v luči izbora izvajalcev in skladb, s katerimi so se predstavili ter izrazila svoje 
posmisleke tudi v povezavi z drugima dvema festivaloma.  
 
»Ne vem, na koga naj to pismo naslovim. Najbrž bi bil pravi naslov urednik 
razvedrilnega programa ali pa kar direktor Televizije Slovenija. Po dnevu in pol 
mi namreč še vedno ne gre iz glave sobotni večer, ki sem ga preživela v 
Avditoriju, zato moram povedati svoje mnenje in zastaviti nekaj vprašanj. Naj se 
naprej predstavim. Moje ime je Urška Bizjak, živim v Kopru in se poklicno 
ukvarjam z glasbo, pa tudi sicer sem velika ljubiteljica slovenske zabavne glasbe. 
Redno spremljam vse glasbene festivale, posebej tiste, ki so pod okriljem RTV 
Slovenija. Zelo sem vesela, da je po nekaj mučnih »štajerskih letih« nacionalna 
televizija ponovno prevzela patronat nad festivalom MMS, vendar pa sem nad 
letošnjo kvaliteto skladb in izvajalcev močno razočarana. Zame je bil sobotni 
večer prava katastrofa. Veliko mojih somišljenikov se v teh dneh sprašuje, kdo 
so bili člani komisije, ki je skladbe in izvajalce izbrala. O njih se bo najbrž po 
ogledu festivala več govorilo, kot o izvajalcih, ki so na festivalu nastopili. Mene 
pa zanima, kdo je izbral člane komisije? Zavedam se, da so glasbeni okusi 
različni, toda ne verjamem, da med prijavljenimi skladbami ni bilo 
kvalitetnejših. Kje so izvajalci, ki so v »zlatih letih« tega festivala pobirali 
nagrade in navduševali občinstvo? Kje so avtorji, ki so ustvarjali prečudovite 
melodije in besedila? Prepričana sem namreč, da so bili med prijavljenimi tudi 



naši, domači, primorski izvajalci (Slavko Ivančić, Tulio Furlanič, Ylenia Zobec, 
Anika Horvat, Faraoni, …) in avtorji (Danilo Kocjančič, Marino Legovič, Sašo 
Fajon, Leon Oblak, Drago Mislej, Enzo Hrovatin…). Nekateri od naštetih so se 
letos predstavili zgolj v spremljevalnem oz. revijalnem delu festivala in razlika 
med njimi in »tekmovalci« je bila več kot očitna. Je komisija tokrat Primorce 
bojkotirala? Je bojkotirala tudi večino ostalih, ki v slovenskem zabavno-
glasbenem prostoru nekaj pomenijo? V silnem razočaranju sem na spletu 
pogledala tudi seznam izbranih izvajalcev in avtorjev za prihajajočo Slovensko 
popevko. Podobna zgodba, morda še nekoliko bolj žalostna. Tudi ta festival bo 
minil brez primorskih in drugih eminentnih izvajalcev in avtorjev, ki 
zagotavljajo kakovost. Spet v glavnem popolnoma anonimna imena. Mislite na 
Televiziji Slovenija na ta način privabiti gledalce k ekranom? Ali pa odgnati še 
tiste, ki smo zaljubljeni v glasbo in smo ostali zvesti nacionalni televiziji? Jeseni 
bo spet razpis za EMO. Se bo zgodba še enkrat ponovila? Kdo bo tokrat med 
vabljenimi avtorji? Spet, tako kot lani, nobenega Primorca? Plestenjak namreč 
to ni. Upam, da bodo v podobnih komisijah v prihodnje sedeli ljudje, ki ne bodo 
izbore, na račun gledalcev in poslušalcev, zlorabljali zgolj zato, da bi izpostavili 
svoj glasbeni okus in zadovoljili svoj ego! Zares žalostno.«  
 
V nadaljevanju navajam odgovor, ki ga je prejela gledalka, saj je v njem 
veliko informacij, ki bi utegnile zanimati tudi ostale gledalce in gledalke ter 
poslušalce in poslušalke;  
 
»V komisiji za izbor pesmi, ki so tekmovale na letošnjem festivalu Melodij 
morja in sonca so sodelovali Andrej Karoli, Adi Smolar, Andrea Flego. 
Člane je izbral  organizacijski odbor festivala in ne RTV SLO. Zagotovo je 
bilo opaziti nov val avtorjev in izvajalcev, med njimi tudi Primorce. Gaber 
Radojevič - avtor zmagovalne skladbe je prejel tudi nagrado strokovne 
žirije za najboljšo glasbo, Matija Jahn - najbolj obetavni avtor in izvajalec,  
bili so tudi  Roberto Buljevič, Sons in The Maff ter STEREOTIPI - severna 
Primorska.  Kot član strokovne žirije je deloval tudi Danilo Kocjančič. Mefa 
in Marina Legoviča je organizacijski odbor povabil k sodelovanju, a sta se 
sredi priprav umaknila. Menim, da se na festival vračata glasba in dobri 
vokalisti. 
  
Slovenska popevka 
 
Pri Slovenski popevki  zavod RTV SLO zasleduje poleg ustvarjalnih ciljev 
tudi kakovost. Najvažnejši cilj je kakovost. Doseganje želenih ciljev pa ni 
odvisno zgolj od zavoda, temveč tudi od prijavljenih skladb, ki prispejo na 
razpis. 
Z namenom doseganja zastavljenih ciljev je RTV SLO tokrat izborno 
komisijo razširila s petih članov v prejšnjih razpisih na sedem članov in 
sicer poleg: 

-         predstavnika TVS  
-         predstavnika Glasbene produkcije 



-         predstavnika Radia Slovenija 1. program 
-         predstavnika uveljavljenih besedilo piscev 
-         predstavnika Založbe kaset in plošč 

 
še predstavnika Radia Maribor in predstavnika Radia Koper, ob dodatnem 
pogoju, da morajo ne glede na izvorno predstavništvo vsaj trije člani imeti 
glasbeno izobrazbo ali ustrezen portfolio, ki dokazuje reference na 
področju zabavne glasbe.  
Ob tem je seveda v Pravilniku (5. člen) navedeno,  kdo ne more biti član 
tako strokovne (izborne komisije) kot strokovne žirije. 
 
Predstavnike posameznih enot izmed nabora  možnih kandidatov, na 
podlagi referenc v komisijo predlagajo vodje posameznih enot po svoji 
presoji. 
 
Le ti v nadaljevanju delujejo na podlagi pravilnika o izbiranju prijavljenih 
sklad za prireditev Slovenska popevka 2009.  Komisijo, način ocenjevanja 
za posamezne kategorije potrdijo direktorji posameznih enot in generalni 
direktor. 
 
V tem letu  se za  možnost  naročanja skladb zavod RTV SLO ni odločil, saj 
bi  to zahtevalo širši družbeni konsenz (tako zainteresirane javnosti kot 
ustvarjalcev in izvajalcev), opredelitev identifikacije Slovenske popevke, ter 
postavitev meril, ki določajo kdo je »tisti«, ki bi mu skladbe naročili in kdo 
o tem odloča. Popevka ima namreč vsako leto veliko nagrad in parameter 
naročanja že nagrajenih omogoča zelo široko polje. 
 
Obenem bi ob takšni odločitvi potrebovali dodatna finančna sredstva ter 
drugačen terminski načrt (več časa v pripravah), ter več sodelujočih 
strokovnjakov pri pripravljanju meril in pravil.  
Pravilnik, sicer dopušča dodatno naročanje skladb (do 6), vendar se 
komisija tudi zaradi zgoraj navedenih razlogov, za to možnost ni odločila. 
 
Se pa o tem pogovarjamo, analiziramo dogajanje in prav Radio Slovenija bo 
v tednu pred Slovensko popevko na to temo pripravila okroglo mizo, ki Vas 
bo gotovo zanimala.  
  
Ema 
  
Za naslednje leto zavod RTV SLO načrtuje izpeljavo  Eme po podobnem 
pravilniku: nekaj povabljenih (7), nekaj na razpis (7), ki bo tokrat anonimen 
in seveda žirijo ki bo pripravila izbor med prispelimi skladbami. Odgovorni 
urednik Razvedrilnega programa Petar Radović meni, da se prav tu 
tudi pogosto zatakne, saj pravi, da  " je težko imenovati žirijo, ki naj bi bila 
najbolj kakovostna in da bi istočasno imela dovolj občutka za  gledljivost." 
Vam je pa na voljo za pogovor. ( petar.radovic@rtvslo.si )« 



 
Hri-bar 
 
Gledalec je zapisal: 
 

»Menim, da ima oddaja Hribar absolutno neprimeren termin predvajanja, saj 
sodi po mojem mnenju v sobotni "prime time".« 
 
Gledalec je opozoril na prepozen in nestalen termin oddaje Hri-bar. 
 
Glasbeni spomini z Borisom Kolpitarjem 
 
Gledalka je ponovno opozorila na neprimerno uro predvajanja uddaje in bila 
obenem kritična do vloge varuhinje;  
 
»V marcu sem bila zelo prijetno presenečena, kajti takoj ko sem vam poslala 
pismo, ste me pozvali na dopolnitev mojih osebnih podatkov. Le-te sem vam 
posredovala. Sedaj pa je minilo že dolgo od takrat, a odgovora od vas nisem še 
prejela. 
In v čem je bil smisel vsega tega? Odgovora od vas nobenega, oddaja Glasbeni 
spomini z Borisom Kopitarjem še vedno ob istem času? 
 
Še posebej pozorno pa sem si ogledala zadnji dve oddaji, ki sta bili posvečeni 
dvema legendama naše narodnozabavne glasbe in sicer Slavku Avseniku ter 
Lojzetu Slaku. Vprašajte se, koliko več ljudi bi tako oddajo videlo v večernem 
času. V ponedeljek ob 17.30 uri je termin res skrajno neprimeren. Dajte, storite 
kaj, da bo oddaja dobila kakovosti primeren termin. Koga se bojite? Si 
predstavljate, kako ''trapasto'' se mora počutiti ustvarjalec oddaje Boris Kopitar, 
ko prestaja tako omalovaževanje njegovega dela? Upam, da bo zdržal v veselje 
in zadovoljstvo nas gledalcev. 
Prejšnjo sredo pa je bil v Slovenskih novicah objavljen protest gledalcev ravno o 
tem skrajno neprimernem času predvajanja oddaj.  
 
Če že opravljate funkcijo varuhinje pravic gledalcev in poslušalcev, potem bodite 
na naši strani,  podpirajte naše interese oz. želje. 
 
Ne bom ponavljala vsega, kar sem vam napisala v obeh pismih, rada bi poudarila 
le, da sedaj se že itak iztekajo oddaje pred poletno sezono, za jesenski čas bi pa 
res bilo primerno, da jih uvrstite v drug termin, oz. kasnejšo uro, saj bo tako 
gledanost precej večja. Saj konec koncev so oddaje narejene za nas gledalce, ali 
ne?« 
  

Odgovor gledalki navajam v nadaljevanju: 
 
»Vodstvo zavoda je že zdavnaj seznanjeno z vašim mnenjem in mnenjem 
še nekaterih gledalcev,  napisala sem tudi svojo daljšo obrazložitev, v 
pristojnosti odgovornega urednika in direktorja televizije pa je načrtovanje 



programske sheme. Varuh  tudi po pravilniku nima kompetenc odločanja 
pri načrtovanju programa, ima pa dolžnost, da opozarja vodstvo na vaše 
želje, pripombe in pritožbe.«  
 
EMA 
 
Gledalec je med drugim zapisal: 
 
»Nikakor ne morem mimo kritike na račun voditeljev letošnje EME in njunega 
"plastičnega" teksta, ki za tako prireditev nikakor ni bil primeren. Še vedno 
menim, da sta bila najboljši EMI v letu 2003 in 2004, ko ste jih vodili vi na 
visokem profesionalnem nivoju s tekstom, ki je primeren za tovrstno prireditev.« 
 
3. Razno na TV 
 
Igrani film Kraljica 
 
Gledalka je name naslovila sledeč pomislek:  
 
»Nocoj naj bi si gledalci lahko v Sredini filmski uspešnici ogledali film Kraljica. Na 
sporedu naj bi bil ob 20.05, a se je predvajanje pričelo približno 10 min kasneje, 
ob 21.40 pa je bilo filma že konec. Na Kolosejevi spletni strani je pod 
dolžina filma navedeno 103 min. Ali smo gledalci rtvslo videli ves film? Čemu je 
potem naslednja oddaja, to so Odmevi na sporedu ob 22.00?« 
 

Navajam osrednji del odgovora gledalki: 
 

»...iz dnevnega poročila o predvajanih oddajah za dan 3.6. 09 je razvidno, 
da se je film začel ob 20.05: 57' in trajal 98' in 45'''.  
Film je TV SLO prodala družba  BLITZ,  je pa odločitev imetnika pravic, od 
katerega je Blitz kupil pravice, kakšno verzijo pošlje. Film sem si ogledala 
tudi sama in je povsem avtentičen kinematografskemu prikazu. « 

 
Tretji parlamentarni program 
 
Gledalka se je pritožila zaradi istočasnega predvajanja zasedanja Državnega 
zbora na 2. in 3. programu TVS. 
 
Pojasnilo v zvezi s tem mi je poslala odgovorna urednica tretjega programa 
TV Slovenija Ga. Ljerka Bizilj: 
 
»Kar zadeva prenose zasedanj DZ na TVSLo3 in 2:  Slovenija je s 3. programom 
pokrita-uradno okoli 70%, realno okoli 55% /satelit, digitalno oddajanje, vsi 
kabelski operaterji 3. programa ne vključijo ali oddajajo slabo sliko, ker so 
tehnično zastareli../  Po volitvah se je RTVS odločila na TVS2 prenašati le 
izredne in slavnostne seje, a prav zaradi slabe pokritosti s signalom, je 



predsednik Gantar prosil vodstvo, da so prenosi začasno še tudi na 2. programu. 
Politika je naslednja: do prve premierne oddaje, pomembnejši športni dogodki 
imajo prednost. Pogosto se je tudi dogajalo, da so na 2. programu predvajali info 
kanal... Je pa res, da tudi mi sprejmemo veliko telefonskih klicev-če  prenašamo 
na obeh programih, še več, če ne- se prav tako pritožujejo....  V letu dni bo 
pokrita celotna Slovenija.« 
 
Kljub temu je moje mnenje drugačno. Če smo ustanovili prav s specifičnim 
programskim namenom parlamentarni program, naj seje tam tudi potekajo, 
drugi program pa naj se striktno drži svoje načrtovane sheme. 
 
Tarča in oglasi 

Gledalka je nejevoljno zapisala: 

»Pravkar gledam oddajo Tarča, tema in naslov so Investicije v zdravstvu. Pred 
nekaj minutami se je končal posnetek spornih investicij s komentarjem in sledili 
so - oglasi. 
Vem, da so oglasi lahko med oddajami, NE PA TUDI MED SAMO ODDAJO.  
Ko sem se pred časom pritožila nad oglasi med oddajo Studio city, sem bila 
poučena, da gre za "različne tematske sklope" znotraj oddaje, in to bi naj 
dovoljevalo oglase. Brez zamere, za lase privlečeno, da ne more biti bolj.  
Danes v Tarči zagotovo ne gre za različne tematske sklope, med katerimi je TV 
vrinila oglase. Nikar mi prosim ne recite, da  sta posnetek in debata v studiu (ki je 
sledila posnetku) dva različna tematska sklopa! Po tej logiki bo TV namreč n.pr. v 
Dnevniku ali v Odmevih začela nameščati oglase vsakič, ko se bo po posnetku 
spet pojavil voditelj v studiu. Polašča se me občutek, da je vse skupaj bob ob 
steno - še posebno po reakciji, ki jo je - sodeč po poročanju - izzvalo vaše prvo 
poročilo v hiši. Po tistem, kar vam očitajo, se mi zdi, da so vas postavili za 
varuhinjo kar tako, zaradi lepšega, ne pa zato, da bi sprejeli kakršnokoli kritiko. 
Ali bog ne daj kaj spremenili. In da očitke vašemu poročilu lahko pavšalno 
ponavljajo v nedogled, ne glede na to, kako bo poročilo sestavljeno.  

Vsekakor upam, da se ne boste dali kar tako!« 

V tokratnem primeru so z oglasi prekinili oddajo Tarča zaradi dolžine in 
oblike oddaje (daljši feljton in potem pogovor). 
Sicer prekinitve niso možne, ker je oddaja nedeljiva. 
 
Oglasi in slovenski jezik 
 
Gledalec je opozoril na glasbeno podlago v oglasih, ki je v tujem jeziku. 
 
»Kako bi se gledalci TV lahko zaščitili pred bebastim reklamnim  
popevkanjem v angleščini, ki jih hočeš nočeš moramo poslušati in  
gledati pred poročili? Z angleščino nas posiljuje že Delo (Times,  
Goodlife, ...), trgovci z reklamnimi tablami samo v angleščini (Baumax),  



itd - ali je vse to nekakšna načrtna protislovenska reformacija, kjer ob  
boku s kramarji proti slovenščini in dobremu okusu jurišajo tudi  
'kulturniki'  televizije in časopisa? Kako naj se upremo temu početju?« 
 
TVSLO žal nima vpliva na vsebino oglasov, sem pa vaše in moje mnenje 
posredovala oddelku za trženje. Menim, da  bi tudi kar se oglaševanja tiče 
in vsebine oglasnih prispevkov, morala imeti javni radio in televizija 
drugačna in zahtevnejša merila in da bo nov medijski zakon in zakon o RTV 
SLO  moral vnesti kakšen zamejitveni člen tudi na temo temo. 
 
 

Gledalka se je pritožila zaradi reklame za Merkur. Moti jo njeno sporočilo v tujem 
jeziku. 
 

Jakost glasbe v ozadju oddaj 
 
Gledalec je ponovno opozoril na preveliko jakost glasbe v ozadju govora oz. 
pogovorov v različnih oddajah. Posebej je v tem pogledu izpostavil oddajo Na 
današnji dan:  
 
»Večkrat sem se že »pritožil« na RTV zaradi načina predvajanja nekaterih oddaj. 
Tu mislim oddaje, kjer razlago ali govor spremlja glasba v ozadju. Vsi drugi TV 
programi razen RTV SLO imajo način v redu le pri vas je ta način nemogoč.  
Konkreten primer: Fantastična oddaja npr. »Na današnji dan« je super, le za nas 
starejše popolnoma nerazumljiva – nemogoča. Govor spikerja je za nas starejše 
popolnoma nerazumljiv saj imate med razlago prispevka glasbo v ozadju DALEČ 
PRE NAGLAS !!! Glasba v ozadju je tako na glas, da človek enostavno ne 
razume govornega dela. Po vsem enako, je samo pri RTV SLO, pri vseh takih in 
podobnih oddajah, kjer je glasba ali, včasih govor v ozadju. Dajte no, saj vas ne 
stane veliko utišajte to glasbo v ozadju, da bomo še mi starejši lahko poslušali in 
gledali toliko zanimivih oddaj na vaši TV. 
Po pravici vam povem, čedalje manj gledam (pa ne samo jaz, pač pa nas veliko 
starejših) RTV SLO in sem(smo) vas že čisto zapustili in prešli k POP TV, A 
kanalu, pa tudi na zagrebško TV. 
Saj ne zahtevam preveč ? Bodite usmiljeni z nami starejšimi!« 
 
Direktor televizije me je obvestil, da  je pred več kot letom  podpisal 
navodilo v sinhro studio, naj bodo glede tega še posebej pozorni. V oddaji, 
ki jo omenjate, žal  težav ne bodo mogli odpraviti. Gre namreč za dokončen 
izdelek, ki ga prejme uredništvo in nima odobrenih sredstev za dodatno 
post produkcijo, kot je miksanje slike in tona. Težavo bodo lahko odpravili 
šele ob prenovi oddaje, je še dodal. 
 

Zastava  
 
Gledalec je opozoril na nepravilno izobešeno zastavo v televizijskem 
napovedniku in pred zgradbo RTV. Zapisal je: 



 
»Kljub temu, da  velja zakon o državni zastavi že 15 let in natančno določa način 
izobešanja zastave - vodoravno, barve od zgoraj navzdol bela, modra, rdeča - v 
napovedniku TV SVN za državno proslavo ponovno uporabljajo visečo zastavo z 
razporedom barv od leve proti desni: rdeča, modra, bela in sicer dalj časa na 
začetku in kratek čas na koncu TV vabila.  
  

Kot operativni zastavoslovec sem vodstvo TV Sloveniaj že večkrat pisno opozoril 
na napačno uporabo državnih simbolov in razporeda barv ter jim celo ponudil 
seznanitev s tem, a niti za prvo niti za drugo ni interesa. Pa tudi zastave, ki so jih 
ponovno obesili pred zgradbo RTV so napačno obešene. Če je mogoče, 
prosim,da  posredujete pri direktorju TV Slovenija oz. odgovorni osebi in naj 
vendar namestijo v TV obvestilu posnetek s pravilno izobešeno državno 
zastavo.«  
  

Naglo in z veseljem sem poserdovala vaše sporočilo odgovornim in 
resnično upam, da bomo naš ponos razobesili po pravilih. 
 

Ponovitve 
 
Gledalec je izrazil svoje mnenje in predlagal: 
 
»Nekateri se pritožujejo nad visoko naročnino. Moje mnenje je, da je naročnina 
sicer primerna, saj je poslanstvo nacionalne televizije drugačno od poslanstev 
komercialnih televizij, vendar pa pričakujem, da bom za ta denar deležen 
kvalitetnega in raznolikega programa z manj ponovitvami vsebin, ki jih je po 
mojem mnenju absolutno preveč. Glede na to, da se verjetno tudi v letošnjem 
poletju ne bomo mogli izogniti številnim ponovitvam oddaj,  predlagam, da v 
ponovitve vsaj uvrstite oddajo Res je za katero se ve, da je bila dobra in jo 
gledalci pogrešajo.« 
 
Slab televizijski program 
 
Gledalka se je po telefonu pritožila nad programom nacionalne televizije. Meni, 
da je program povsem za nič, da vrtimo le stare teme, harmoniko in kuhanje.  
 
TV arhiv 
 
Gledalec je zapisal: 
 
»Na spletni strani vaše televizije sem že vsaj trikrat izpolnil obrazec na spletnem 
naslovu http://www.rtvslo.si/tvarhiv z željo, da se v arhiv uvrsti oddaje Res je. Če 
povem, da sem sedaj star dvajset let, potem verjetno ne preseneča dejstvo, da 
se teh oddaj spomnim le bežno in bi si jih sedaj želel ogledati. Pri izpolnitvi tega 
obrazca sem vedno navedel tudi moj e-mail naslov, vendar nisem dobil nikoli 
nikakršnega odgovora v zvezi s tem, zakaj teh oddaj še niste uvrstili v tv arhiv.« 
 



Podpora varuhinji 
 

Od gledalca sem prejela izraz podpore: 
 
»Izražam Vam podporo za vaš trud, ki ga kot prva varuhinja poslušalcev in 
gledalcev naše nacionalke bijete za primerno umestitev in vpliv te vloge! Ker 
seveda nikomur ni včeš kritika, imata že kar nekaj časa mnogo nasprotnikov tudi 
Pirc-Musarjeva kot Drago Kos. Ampak to je usoda glasnika vesti.« 
 
 

4. Pritožbe tehnične narave 
 
Digitalizacija 
 
Gledalec je na varuhinjo naslovil ogorčeno pismo, ki se navezuje na izključitev 
programov Proplusa iz digitalnega multipleksa; 
 
»Vam pošiljam ne pritožbo , ampak ogorčen apel v zvezi z digitalno kolobocijo, ki 
ste jo skuhali v navezi s politiko, apekom in vašimi velikom vodjem!!! 
 
Pozdravljam prehod na digitalno oddajanje, pritožim pa se na to, da ste  izrinili iz 
multipleksa Proplus. …Na tak način se ne boste mogli kosati s Pro plus, čeravno 
moram pa povedati, da niso nič kaj boljši kot vi. Mislim na tv hišo in program, ki 
ga oboji proizvajate. 
 
In ker v določenih področjih SLO, kljub temu da smo v tretjem tisočletju, še dolgo 
ne bomo imeli širokopasovnih povezav ali kabelske tv, kjer bi vso to solato lahko 
spremljal in potem sodil o njej kvaliteti, je Vaša hiša izključila iz multipleksa 
proplus in še dodatno onemogočila primerjavo med tv hišami, kajti samo tako bi 
lahko  presodili o kvaliteti ene ali druge tv hiše. Pa ne trdim, da je rtv slo  
slaba, samo izgleda  da se boji primerjave. 
 
Zatorej me pri tej stvari še dejansko najbolj moti odgovor odgovor APEK, ki naj bi 
bila krovna firma pri teh stvareh, in sicer, da so pač dali Vam v upravljanje 
multipleks in da vi svobodno zaračunavate stroške oddajanja. To je pa ravno 
tako, kot bi dali Autocomercu prodajati Bmw-eje. Približno tako. 
Na kraju pa smo se zastonj veselili določeni slovencljni, ki smo si kupili nove tv 
aparate, v veri da bomo v digitalni dobi pa lahko spremljali pa še kaj več kot pa 
prerekanje politikov na tv3 in pa res dobre vremenske napovedi.... 
 
Ga. Miša,  malo  povprašajte, kaj mislijo vaši vodilni s tem "multipleksom" !! Saj 
navsezadnje niti ne vem kaj to pomeni!!! Ali nimamo za to slovenske besede, dio 
mio!!!!!« 
 
V zvezi z vašim vprašanjem vam sporočam mnenje, ki so mi ga posredovali 
strokovnjaki RTV SLO.  



Programi POP TV, KANAL A in TV PIKA so izključeni iz digitalnega 
multipleksa RTV Slovenija. Navedeni programi niso podpisali novih pogodb 
za oddajanje, razlog je spremenjena cena za opravljanje te storitve. Zaradi 
statusa operaterja s prevladujočim tržnim deležem ceno regulira Agencija 
za pošto in elektronske komunikacije. Do 1.3.2009 je veljala t.i. razumna 
cena, po 1.3. 2009 pa je zaradi zahteve APEK-a oblikovana t.i. stroškovna 
cena. Komercialni programi novih pogodb z novo ceno niso podpisali.  
 
TV signal 
 

Gledalka se je na varuhinjo obrnila s težavo s sprejemom TV signala: 
 
»Sem redna naročnica RTV Slovenija in redno plačujem vaš prispevek in sicer 
na naslovu Sketova ulica 13, Ljubljana. Na vas se obračam s pritožbo glede 
kvalitete signala RTV Slovenija. Naj pojasnim; 
Pred časom sem odpovedala naročnino na kabelsko televizijo in namesto tega 
kupila sobno anteno, s katero naj bi še naprej lovila programe nacionalne 
televizije, za katere plačujem naročnino. Žal po nekaj mesecih ugotavljam, da je 
kvaliteta signala popolnoma neustrezna, kljub temu, da so mi v prodajalni z 
antenami zagotovili, da je antena kvalitetna. Signal je moten, slika je meglena, 
dodatno pa sta slika in zvok motena, če se v bližini premika kako večje 
prevozno sredstvo kot so avtobus ali vlak. Tedaj je spremljanje vaših 
programov nemogoče, saj sta tako slika kot zvok popačena do 
nerazpoznavnosti. 
Menim, da je to nedopustno in prosim za vaše pojasnilo, zakaj mi kljub 
rednemu plačevanju naročnine ni zagotovljen kvaliteten signal v centru 
prestolnice.« 
 
Naš strokovni sodelavec meni, da očitno nimate urejene antene, saj 
oddajamo naše programe nemoteno in ne beležimo težav pri sprejemu v 
Ljubljani in svetuje, da pokličete ustrezen servis za instalacijo anten. 
 
Gledalki, kot sama pravi, je prekipelo, ker živi na območju, kjer ni bilo mogoče 
montirati navadne antene; spremlja pa programe preko Total TV, ne more več 
spremljati programov SLO 1 in SLO 2, ker je pogosto povsem zablokiran. 
 
Pojasnilo: 
Na  spletni strani Total Tv: 
http://www.totaltv.tv/cms/view.php?id=404 
je razvidno, da Total TV poleg svojega paketa, nudi tudi sprejem  
programov TV SLO, vendar le nezaklenjeni del na satelitu. Nemoten 
sprejem programov TV SLO si gledalci lahko zagotovijo z dodatnim 
sprejemnikom za te programe, kar lahko uredi  instalater satelitskih anten. 
Kot naročniki RTV SLO lahko  gledalci prejmejo dekodirno kartico v Službi 
za RTV prispevek. Ker gre tudi za slab sprejem z naše prizemne mreže 
oddajnikov, mu  RTV SLO sofinancira nabavo takega sprejemnika. To bo 
verjetno tudi najhitrejši način za ureditev  težav. 



  

Spletni portal MMC 

 

Bralec je spričo pojavov žaljivosti in nedostojnosti pozval k razmisleku o 
smiselnosti komentarjev ob novicah na multimedijskem portalu. Njegovo 
razmišljanje navajam: 
 
»Rad bi vas spodbudil k razmisleku o tem, koliko je smiselno omogočanje 
komentarjev na spletnih straneh RTVSLO. 
Morda celo sami občasno spremljate te komentarje in če je tako, potem zagotovo 
veste, da so komentarji - še zlasti kadar gre za vesti, povezane s slovenskim 
političnimi zdrahami, pojavi nestrpnosti, hrvaško-slovenskim sporom ipd. - prava 
zakladnica sovraštva, nestrpnosti, homofobije, ksenofobije, (xy-fobije !), 
pritlehnega političnega agitatorstva, žalitev in vseh mogočih izrazov slaboumnosti 
in sociopatije. 
Menim, da pravica do izražanja mnenj z možnostjo komentiranja člankov ni 
bistveno obogatena, po drugi strani pa pritlehnost komentarjev kratkomalo škodi 
ugledu resne novičarske strani, kot je ertevejeva. 
Namen komentarjev je zagotovo razširiti debato, dobiti različne poglede in 
mnenja. Prosim, prebirajte nekaj časa te komentarje in ocenite, ali je ta namen 
res dosežen! 
Novinarji morajo biti pri svojem delu odgovorni, vežejo jih etična in profesionalna 
pravila. Ali se vam zdi prav, da ponujate prostor na svojih straneh in svoje 
številno bralstvo (gledalstvo) nizkotnežem in primitivcem za izživljanje in 
spodbujanje sociopatij in razpihovanja sovraštva? Menite, da mediji ne morejo 
igrati škodljive vloge pri tem? 
 
Kakorkoli, nekaj bi bilo po mojem v dobro vseh treba narediti. Ukinitev, omejitev, 
strožja cenzura, nujna objava identitete piscev, moderiranje, karkoli, nekaj.« 
 
Tudi sama velikokrat opozorim na nestrpne in sovražne komentarje in tudi 
na njihovo votlo vsebino. V naravi spletnih medijev je sodelovanje 
uporabnikov, torej tudi komentiranje. Večina komentarjev ni v nasprotju s 
pravili in bi bila ukinitev s stališča uporabnikov omejevanje svobode 
izražanja in v nasprotju z osnovno naravo spleta, saj komentarje 
omogočajo vse novičarske spletne strani in je to v skladu s pričakovanji 
uporabnikov. RTV  SLO je prva začela moderirati komentarje in blokirati 
uporabnike, ki kršijo pravila. Tehnologija  žal (še) ne omogoča popolnega 
nadzora in preprečevanja sovražnega govora, vendar je na voljo vse več 
orodij, ki jih tudi uporabljajo. 
 
V kolikor kdo od bralcev oceni, da so moderatorji spregledali zapis, ki krši 
pravila, ponuja  zavod RTV SLO kot prvi v Sloveniji tudi možnost prijave 
neprimerne vsebine vsem uporabnikom. Res pa je, da so reakcije 
administratorja včasih prepočasne in da se še vedno veliko preveč 



neprimernih vsebin nahaja na spletu RTVSLO. O vašem zelo konkretnem in 
nadvse argumentiranem mnenju sem obvestila tudi v.d. odgovorno 
urednico Kajo Jakopič. 
  
Z vami skupaj upam, da bo več pozornosti namenjene neprimernim 
komentarjem in vam bom hvaležna tudi vnaprej, če me boste o tem, kar 
bom spregledala, tudi opozorili. 
 
 
 


