Foto:
Foto:

Kot so sporočili iz združenja, si bo ta prizadeval doseči sporazum v porabniških sporih. Vsaka stranka se ob reklamacijah najprej obrne na svojo matično enoto, če pa z njeno odločitvijo ni zadovoljna, lahko od januarja letos naslovi pisno pritožbo na poravnalni svet.

Ta si bo prizadeval doseči sporazum, če pa mu to ne bo uspelo, bo izdal mnenje za ureditev spornega razmerja. Banke ga bodo morale spoštovati, na odločitev pa se ne bo mogoče pritožiti.

V svetu predstavniki porabnikov, bank in njegova predsednica
Poravnalni svet se bo sestal za obravnavo posameznega pritožbenega zahtevka, sestavljajo pa ga predstavniki porabnikov (na listi jih je osem), predstavniki bank (na listi jih je 19) in predsednica poravnalnega sveta Bojana Kamhi.

Ustanovitev in delo poravnalnega sveta opredeljuje poseben akt, ki so ga podpisale vse članice združenja. Sprejele so ga na podlagi določil zakona o bančništvu, ki med drugim določajo, da morajo banke in hranilnice oblikovati sistem za zunajsodno reševanje potrošniških sporov. Prva tri leta se delovanje sveta financira s prispevki bank in hranilnic.