Foto:
Foto:

Kljub izkrivljenim razmeram na trgu, zaradi katerih je konkuriranje skoraj nemogoče, smo z lanskim poslovanjem zadovoljni, je dejal generalni direktor Vege Julien Coustaury.

Vega je izgubo pred obrestmi, davki, depreciacijo in amortizacijo zmanjšala predvsem z zniževanjem stroškov na vseh področjih. Ko je Vega pred dvema letoma vstopila na slovenski trg, smo si zadali, da v roku treh do petih letih dosežemo pozitiven rezultat, je še povedal Coustaury.

Povečuje se število naročnikov
Vega je lani uspela še okrepiti svoj položaj najcenejšega operaterja na trgu pri glasovni telefoniji in pošiljanju kratkih sporočil. Lani je za 21 odstotkov povečala tudi število naročnikov, ki jih je sedaj skupaj 40.000. Ti so lani opravili skoraj 65 milijonov minut pogovorov in poslali 14 milijonov SMS-sporočil. Število SMS-sporočil na uporabnika je pri Vegi kar petkrat večje kot pri naših tekmecih, je dejal prvi mož Vege.

Preteklo leto je zaznamoval Vegin boj na področju zakonodaje trga. V začetku leta je podjetje vložilo dve prijavi proti največjemu operaterju zaradi domnevnih kršitev telekomunikacijske in konkurenčne zakonodaje.