Evropska komisija je predstavila ukrepe za odpravo administrativnih ovir na notranjem trgu storitev.
Med njimi so oblikovanje indikatorjev kakovosti storitev, neobveznih standardov za čezmejno ponudbo storitev in pravil za ocenjevanje nematerialnih dobrin, kot sta usposabljanje ali naložbe v programsko opremo. Poslovne storitve predstavljajo največji sektor gospodarstva EU-ja, saj zaposlujejo 55 milijonov ljudi.
Poslovne storitve dostopne tudi Sloveniji
Glede na to da delovanje ponudnikov storitev ni dovolj transparentno, ovrednoteno in dokumentirano, bo treba poskrbeti za več informacij, s katerimi bodo uporabniki lahko primerjali cene in kakovost storitev. To bodo po mnenju komisije omogočili indikatorji in standardi kakovosti, z razvojem katerih se strokovnjaki že ukvarjajo. Poslovne storitve pa bodo morale postati dostopne tudi manj razvitim regijam in prihodnjim državam članicam EU-ja, med katerimi je tudi Slovenija, pri čemer bo poudarek predvsem na razvoju takih storitev, ki lajšajo vlaganja v razvoj v malih in srednjih podjetjih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje