Intersport je po petindvajsetih letih, odkar je bila Sloveniji odprta prva trgovina Intersport v regiji Zahodnega Balkana, skupaj s svojimi hčerinskimi podjetji in franšiznimi partnerji eden najpomembnejših trgovcev z izdelki za šport in največji v Sloveniji.

Intersport je del globalne verige prodajaln Intersport, ki deluje v 42 državah sveta, s skoraj 5.400 prodajalnami. V Sloveniji obratuje 38 prodajaln Intersport, ki so razporejene domala po vseh regijah. Razvejana maloprodajna mreža in močna spletna trgovina tvorita večkanalno prodajno okolje in kupcem omogočata enostavno kombiniranje spletnih in fizičnih prodajnih poti.

Foto: Intersport
Foto: Intersport

Prva prodajalna je bila pred četrt stoletja odprta v Ljubljani, nato pa je sledilo hitro širjenje maloprodajne mreže iz Slovenije v države Zahodnega Balkana. Danes veriga prodajaln v regiji obsega že več kot 160 prodajnih mest, v vseh državah pa obratujejo tudi spletne trgovine. »Uvajanje sodobnih trgovinskih trendov, stalno posodabljanje prodajnega okolja ter prilagajanje dinamičnim spremembam in hitro spreminjajočim se potrebam športnih navdušencev so izzivi, ki jih s predano in agilno ekipo sodelavcev naslavljamo pri našem vsakodnevnem delu«, pravijo v Intersportu.

Podjetje INTERSPORT ISI d.o.o. s sedežem v Sloveniji poleg Slovenije vodi še maloprodajno mrežo na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter Črni Gori ter s franšiznimi partnerji na Kosovu, Albaniji in Severni Makedoniji.

Intersport je bil in ostaja avtentični športni trgovec, ki je predan aktivnim športnikom in rekreativcem, ki zahtevajo kakovostna športno opremo, ki jo potrebujejo za brezskrbno in sproščeno ukvarjanje s svojim najljubšim športom. In ne le izdelke, potrebujejo tudi pravi nasvet, želijo nakupovati v sodobnem prodajnem okolju, ki združuje fizične in spletne nakupne poti.

Foto: Intersport
Foto: Intersport

Intersport je še posebno ponosen na lastne znamke McKinley, Energetics, Nakamura, Protouch, Tecnopro in Firefly. Vanje vlaga veliko znanja in izkušenj, jih stalno razvija in uvaja nove tehnologije. S svojo kakovostjo in odličnimi cenami so osvojile kupce tako v Sloveniji kot tudi v ostalih državah. Med njimi velja še posebej izpostaviti znamko McKinley, ki letos praznuje že štirideset let in je za Intersport najpomembnejša znamka v kategoriji pohodništva.

»Ob 25 letnici delovanja so naše oči uprte predvsem v prihodnost, v kateri bomo še naprej aktivno obvladovali izzive, športnim navdušencem vseh generacij prinašali novosti iz športne industrije ter predvsem ostajali povezani kupci in športnimi skupnostmi«, pravijo v Intersportu.

Foto: Intersport
Foto: Intersport