Delamarisovi izdelki imajo novo podobo in prijaznejšo embalažo, kakovost in okus ostaja ista, poudarja Janez Rebec predsednik uprave Pivke Perutninarstva, ki je Delamaris kupila leta 2009. Prehod bo postopen. »Nekaj časa bomo vsaj dva ključna produkta pustili v stari embalaži, da ne bomo starih potrošnikov zmedli.«

Pri prenovi podobe so zasledovali več ciljev, pa pravi vodja marketinga, Katja Uljan Šinkec: » Prvi je, da pridemo do neke poenotene podobe Delamarisovih izdelkov, ki bila prepoznavna, opazna na policah, a obenem tudi drugačna od konkurenčnih izdelkov.«

Želijo si, da bi osvojili nove trge, stare pa obdržali. Na Hrvaškem imajo težave s Konzumom, zaradi katerih so začasno ustavili dobavo, je še povedal Rebec. »Trenutno imamo zapadlih približno pol milijona terjatev, nekaj je še nezapadlih. Računamo, da se bo ta situacija dobro končala.«

Lani je skupina Pivka Perutninarstvo povečala svoj izvoz za desetino, prihodki so bili nižji za 2 odstotka, dobiček pa za desetino. Znašal je milijon evrov.

Jasna Preskar