Pogodbo morajo skleniti najkasneje v 15 dneh, zapletov pa na bovški občini, ki je lastnica smučišča, ne pričakujejo, saj je bila edina prispela ponudba popolna. "Zadostuje tudi vsem zahtevnim zakonskim potrebam in zahtevam, ki jih določajo razni predpisi, tako glede vseh certifikatov, vseh licenc in seveda tudi ustreznega kadra," je pojasnil predstavnik za odnose z javnostmi Milan Štulc. Pogodba bo veljala za določen čas, in sicer do začetka zimske pogodbe. "Medtem bomo na občini pripravili javni poziv za izbiro upravljavca za zimsko sezono, ne samo za krožno kabinsko žičnico, ampak za celotno smučišče. Še prej pa moramo za to na prvi septembrski seji spremeniti občinski odlok."
Čeprav so že večkrat napovedali datum zagona žičnice na Kanin, začetek obratovanja še vedno ni znan. "Trenutno se na krožni kabinski žičnici izvajajo tehnični prevzemi po odsekih. To je osnova, da se izda obratovalno dovoljenje in ko bo to izdano, bomo lahko govorili o datumu zagona," dodaja Štulc.
Na sestanku v Bovcu se je mudil tudi Jože Duhovnik iz družbe dr. Duhovnik, ki je glavni izvajalec 5,9 milijonov evrov vredne obnove. "Na teh sestankih smo ugotovili, da mora Poma, dobavitelj opreme, popraviti tiste nujne popravke oz. dopolnitve projekta, ki so pogojeni z varnostjo delovanja te naprave. Določili smo točne termine; kar se tiče slovenskih dobaviteljev, je naprava zaključena in pričakujemo, da se bo Poma čim prej odzvala. Roki, ki so jih danes predstavili, pomenijo en teden zamude. Bistveno je, da mora naprava zagotavljati vse pogoje varnosti, saj se tak incident, kot se je zgodil leta 2013, ne sme več zgoditi. Izvedba mora biti v skladu z evropskimi predpisi, ki so v tem trenutku veljavni." Medtem ko se končujejo dela in pregledi na krožni kabinski žičnici, pa – kot pravi Duhovnik – pospešeno nadaljujejo delo na Prevali, Skripiju in Grabnu, da bi ujeli 30. september, ki je rok pogodbe z ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo.
Prispevek Mariše Bizjak: