
Natančnejši terminski načrt izvajalcev, to sta Kolektor CPG in Cestno podjetje Koper, na Darsu še pričakujejo, je povedal vodja službe za komuniciranje Marjan Koler: "Vendar ob ugodnih vremenskih razmerah napovedujemo, da bodo dela v celoti zaključena nekje v prvi polovici marca."
Dela so se zavlekla zaradi težav pri dobavi materialov in tudi pomanjkanja delovne sile. Gre pa za obsežno obnovo, tudi na objektih, kjer so dela najzahtevnejša: "Zlasti podvozih, kjer odstranjujejo obstoječe asfaltne plasti in nameščajo novo hidro izolacijo."
V povprečju ta odsek dnevno prevozi več kot 4.000 tovornih vozil, kar ga uvršča med najbolj obremenjene avtocestne mejne prehode, nikakor pa ne najbolj obremenjene odseke. "To je recimo odsek primorske avtoceste, med Ljubljano in Vrhniko, kjer jih je v povprečju 10 tisoč dnevno. Govorimo seveda v obe smeri vožnje."
Odsek med Šempetrom pri Gorici in Vrtojbo je bil zgrajen leta 1998, obnovitvena dela pa so tam nazadnje potekala v letu 2009. Sicer pa pogodbena vrednost del, ki zaenkrat ostaja nespremenjena, znaša okoli deset milijonov evrov.