Na neugodne vremenske razmere prevoznik nima vpliva, v teh primerih gre lahko tudi za izredne okoliščine, ki onemogočajo varno potovanje. Romana Javornik, vodja Evropskega potrošniškega centra v Ljubljani: "Lahko so to neke politične razmere v državi, imeli smo zdravstveno krizo. V teh primerih potnikom odškodnina ne pripada, jim pa pripada povračilo celotne cene vozovnice."
Izredna okoliščina ni okvara letala, saj se od prevoznika pričakuje, da bo poskrbel za tehnično brezhibnost. Prav tako med izrednimi okoliščinami niso nujno stavke. Če stavka osebje prevoznika, ta lahko vpliva na razrešitev stavke, če pa stavka osebje na letališču:
"Na to dejansko prevoznik nima vpliva in v tem primeru bi bila to izredna okoliščina, če bi let odpovedal zaradi nje in ne bi bil dolžan izplačati odškodnine."
Enako je v primeru krajših zamud. Mejo je sodišče Evropske unije določilo pri 3 urah. V primeru še daljših zamud pa mora prevoznik omogočiti bodisi prekinitev potovanja bodisi nadaljevanje z brezplačnim obrokom in namestitve ter prevozom do nje. Družbe s sedežem v državah, ki niso članice Evropske unije, so v določenih primerih dolžne spoštovati evropske predpise: "Evropski predpisi veljajo, kadar odhajajo iz letališča držav članic EU. Prevoznika, ki ima sedež v tretji državi, in prihaja iz letališča tretje države na letališče članic EU, pa predpisi ne zavezujejo."
Evropski potrošniški center lahko pomaga v vseh primerih težav potrošnikov, ki kupujejo pri ponudnikih iz drugih držav članic Evropske unije, Islandije in Norveške.