Foto: Radio Maribor/Nataša Kuhar
Foto: Radio Maribor/Nataša Kuhar

Zlom turističnega sektorja zaradi pandemije novega koronavirusa je pospešil sodelovanje akterjev na celotnem Pohorju, ki so v poletno sezono vstopili s skupno turistično promocijo. V okviru Partnerstva za Pohorje je namreč konec junija zaživel projekt Pohorje 365.

Turistični paketi s sporočilom »Zdaj je čas, da obiščete Pohorje!« nagovarjajo vse, ki radi preživljajo prosti čas v naravi. Direktor Mariborske razvojne agencije in vodja projekta Uroš Rozman poudarja, da gre za prvo tovrstno povezovanje turističnih območij na Pohorju v eno območje in to je Pohorje 365: «Zavedati se moramo, da je projekt nastal zaradi velike krize v turizmu, ki je omrtvila vso dogajanje. S partnerji smo se odločili, da gremo v to kampanjo in da skušamo vsem akterjem na Pohorju pomagati v prepoznavnosti. Zbrali smo minimalna sredstva in začeli s kampanjo. »
Po njegovih besedah je ključni učinek te digitalne kampanje, da so turisti prepoznali Pohorje kot destinacijo. Skozi pakete, ki so bili dobro predstavljeni na spletnih straneh, so si lahko turisti ustvarili svoje programe, prav tako so lahko izkoristili turistične vavčerje, ki so letos na voljo.
Sogovornik meni, da bo čas pokazal, ali je 30 do 40 odstotkov več gostov na Pohorju rezultat kampanje ali turističnih bonov, ki jih je za pomoč turizmu namenila država.

Foto: Radio Maribor/Anja Urek
Foto: Radio Maribor/Anja Urek

Zaprti hoteli, zastarela žičniška infrastruktura in slabe ceste

Zaprti hoteli, zastarela žičniška infrastruktura in slabe ceste pa Pohorju niso v ponos; in tu jih čaka še veliko dela, poudarja predsednik Turističnega društva gostincev Pohorja Maksimiljan Klančnik: »Pohorje ne obiščejo zgolj pohodniki in kolesarji, veliko se jih pripelje tudi z avtomobilom. Če se peljemo po cesti iz Šumika proti Osankarici je ta prevozna zgolj s terenskim vozilom. Ker ni označena, da je v tako slabem stanju in tudi ni zaprta, so turisti potem slabe volje.«
Kot dodaja Uroš Rozman so zgolj povezani ponudniki dovolj močni, da prepričajo državo, naj vloži več denarja v cestno in žičniško infrastrukturo.