Tudi zaradi koronavirusa turistični delavci namenjajo še večjo pozornost privabljanju turistov v svoje kraje. Tako so med drugim pri Združenju zgodovinskih mest Slovenije – vanj je vključenih 17 mest – izvedli nagradno igro »Moje mesto«, s katero so skušali privabiti čim več obiskovalcev. V akciji je kot edino mesto iz Podravja, vključeno v združenje, sodeloval tudi Ptuj, ki se letos – tako kot mnogi drugi – sooča s padcem turističnega obiska.

V sklopu nagradne igre moje mesto so skoraj mesec dni, do minule srede, v Združenju zgodovinskih mest Slovenije spodbujali domače goste k obisku. Z odzivom so zadovoljni, saj so z akcijo prek spleta dosegli več kot 110 tisoč uporabnikov, ki so jim, odvisno od števila obiskanih mest, podelili nazive bronasti, srebrni in zlati prijatelj. Najvišji naziv, ambasador zgodovinskih mest, pa so osvojili obiskovalci, ki so v času kampanje obiskali vseh 17 mest, in takih je bilo 11. Z učinkom akcije so zadovoljni tudi na Ptuju, pojasnjuje Katja Ertl iz tamkajšnjega Zavoda za turizem: »Po objavah na Facebooku smo zelo zadovoljni, kar nas še posebej veseli pa je, da so bili obiskovalci predvsem mladi, ki so raziskovali stara mestna jedra. Gre za lep pokazatelj, da so lahko stara mesta zanimiva tudi za mlade.«

Tudi na Ptuju se letos soočajo z občutnim padcem obiska turistov, zlasti v starem mestnem jedru, zato je bila akcija #moje mesto dobrodošla. »Številke so nižje kot pretekla leta, pozna se manko tranzitnega turizma,« pojasnjuje Katja Ertl. Kljub temu da so zmogljivosti Term Ptuj zelo dobro napolnjene, pa Ertlova ocenjuje, da je trenutna zasedenost mestnih hotelov zgolj 30-odstotna, lani v tem času je bila okoli 70-odstotna. Verjame, da bodo z dodatnimi promocijskimi aktivnostmi in z aktualnim in prihajajočim festivalnim dogajanjem v mesto uspeli privabiti več gostov.

Foto: Radio Maribor/Tamara Zupanič Čučnik