Nekdanji ameriški predsednik na shodu z Obamo. Foto: Reuters
Nekdanji ameriški predsednik na shodu z Obamo. Foto: Reuters

Demokratski predsedniški kandidat je za predvajanje na šestih postajah odštel med 3,5 in 5 milijonov dolarjev, s čimer je postavil mejnik v političnem oglaševanju. TV-postajam CBS, Fox in NBC je plačal po okoli milijon dolarjev, malo manj pa je segel v žep za predvajanje na BET-u, MSNBC-ju, TV One in španskem kanalu Univision. Ob koncu oglasa se je Obama v program v živo oglasil s shoda na Floridi, kjer ga je prvič spremljal nekdanji ameriški predsednik Bill Clinton.

Na desni si lahko ogledate polurni oglas.
V oglasu Obama predstavlja zgodbe Američanov iz različnih delov države, njihov boj za življenje, njihove skrbi, vmes pa so prikazani drobci njegovih govorov in njegovi predlogi za izboljšanje življenja prebivalcev, kot tudi orisi njegove politike. V oglasu nista omenjena ne McCain ne Palinova. "Ne bom popoln predsednik. Toda obljubljam vam tole - vedno vam bom povedal, kaj mislim in kje stojim." Od velikih TV-postaj le mreža ABC ni predvajala oglasa. Doslej si je zakup elitnih televizijskih terminov privoščil le milijonar Ross Perot leta 1992, sicer pa to ni v navadi predsedniških kandidatov.

Clinton, njegova žena je izgubila boj proti Obami za demokratsko nominacijo, je hvalil Obamo, ki ima po njegovem sposobnost odločanja in prinašanja sprememb. "Ta mož bi moral biti naš predsednik."

McCain je po srečanju s svojimi podporniki v Tampi ostro napadel nasprotniko varnostno strategijo: "Vprašanje je, ali ima ta moški tisto, kar je potrebno za zavarovanje Amerike pred Osamo bin Ladnom, Al Kajdo in drugimi nevarnostmi po svetu."

K. T.