Demokratski predsedniški kandidat je za predvajanje na šestih postajah odštel med 3,5 in 5 milijonov dolarjev, s čimer je postavil mejnik v političnem oglaševanju. TV-postajam CBS, Fox in NBC je plačal po okoli milijon dolarjev, malo manj pa je segel v žep za predvajanje na BET-u, MSNBC-ju, TV One in španskem kanalu Univision. Ob koncu oglasa se je Obama v program v živo oglasil s shoda na Floridi, kjer ga je prvič spremljal nekdanji ameriški predsednik Bill Clinton.
Clinton, njegova žena je izgubila boj proti Obami za demokratsko nominacijo, je hvalil Obamo, ki ima po njegovem sposobnost odločanja in prinašanja sprememb. "Ta mož bi moral biti naš predsednik."
McCain je po srečanju s svojimi podporniki v Tampi ostro napadel nasprotniko varnostno strategijo: "Vprašanje je, ali ima ta moški tisto, kar je potrebno za zavarovanje Amerike pred Osamo bin Ladnom, Al Kajdo in drugimi nevarnostmi po svetu."
K. T.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje