Družbena omrežja že več kot desetletje spreminjajo medijsko krajino. Postala so pomemben vir raznovrstnih informacij in tudi vsakodnevnih novic. Kako pa so se v tem okolju znašli mediji? Večinoma poskušajo izkoristiti potencial omrežij ter dosegati občinstva, ki so jih v dobi digitalizacije morda izgubili. V želji, da bi dosegali občinstva, je treba sprejemati številne kompromise. Vrednote ustanoviteljev družbenih omrežij pa se ne prekrivajo nujno z vrednotami novinarstva. Več kot priporočljivo je, da imajo medijske hiše glede objavljanj na družbenih omrežjih izdelane podrobne strategije in smernice, ki naslavljajo ponavljajoče se zadrege.
Krajino in perspektive družbenih omrežij v slovenskem prostoru, s poudarkom na strateških izzivih in pasteh nadaljnjega razvoja javnega medijskega servisa, bo predstavil mag. Lenart J. Kučić.
Kako se z izzivi novodobnega nagovarjanja občinstva po družbenih omrežjih soočajo javni mediji v tujini, bo v imenu EBU-ja z nami delil Stefano Salucci, upravljalec digitalnih omrežij v okviru organizacije EBU.
Pojavnost radijskih in televizijskih programov RTV Slovenija ter multimedijskih vsebin na družbenih omrežjih bo povzela Polonca Komar.
O razvojnih izzivih, dilemah in strategiji javnega servisa na družbenih omrežjih bo spregovoril Matej Praprotnik