Najradikalnejše spremembe je doživel predvsem sprednji del. Izstopata drzna tridimenzionalna maska hladilnika in prednji odbijač. Na voljo so tudi preoblikovani LED-žarometi, kar velja tudi za luči na zadku, ki svetijo v tehniki LED. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Najradikalnejše spremembe je doživel predvsem sprednji del. Izstopata drzna tridimenzionalna maska hladilnika in prednji odbijač. Na voljo so tudi preoblikovani LED-žarometi, kar velja tudi za luči na zadku, ki svetijo v tehniki LED. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Hilux se je dokazal na vseh slabih cestah sveta, v Aziji, Afriki, Južni, Severni Ameriki, na severnem polu, v Dakarju, na relijih, na vseh mogočih odpravah, dokazal se je tudi kot povsem neuničljiv.

Pri Toyoti so nam zatrdili, da se tudi v prihodnje ne bo nič spremenilo, kar zadeva klenost. A novosti prinaša tudi hilux.

Precej hitrejši

Tokrat smo v Avtomobilnosti preizkusili večji motor – 2,8-litrski namesto 2,4-litrskega. Ima nekaj več moči, 150 kilovatov, turbinski polnilnik ima po novem večje šestcentimetrske lopatice, zgovoren pa je recimo pospešek, kar dobri dve sekundi prej doseže sto kilometrov na uro. In pospeški so res impresivni, ta orjak lahko zelo hitro pridobi hitrost, ko pritisnete na desno stopalko.

Novi hilux je udobnejši. V kabini je še za odtenek tišje. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Novi hilux je udobnejši. V kabini je še za odtenek tišje. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Vendar pa je za običajen promet čisto dovolj nežno pritiskanje. Takrat se boste vozili z minimalnimi napori za avtomobil, z vrtljaji okrog tisočaka in nič več. Navora pa imate sploh za kar 500 njutonmetrov že pri 1600 vrtljajih. Hkrati so motor naredili učinkovitejši, se pravi da izpušča manj škodljivih izpustov, seveda tudi s pomočjo znane tekočine Ad Blue.

V kabini smo tako opazili drugačen instrumentalni sklop z novim osempalčnim za dotik občutljivim zaslonom, ki mu pri upravljanju pomagajo fizična stikala. Infozabavni sistem ob posodobitvi programske opreme deluje hitreje, daljši pa je tudi seznam opreme, ki med drugim vključuje 800-vatni avdiosistem JBL z devetimi zvočniki. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
V kabini smo tako opazili drugačen instrumentalni sklop z novim osempalčnim za dotik občutljivim zaslonom, ki mu pri upravljanju pomagajo fizična stikala. Infozabavni sistem ob posodobitvi programske opreme deluje hitreje, daljši pa je tudi seznam opreme, ki med drugim vključuje 800-vatni avdiosistem JBL z devetimi zvočniki. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Oblikovalci naredili drznejšega

Dobil je tudi novi samodejni menjalnik, po novem je šeststopenjski, in ta je verjetno glavni razlog za doplačilo 1600 evrov v primerjavi s šibkejšim motorjem. S prenovo je seveda postal bolj šminkerski, bolj nastopaški, ker pač mora navdušiti tudi tiste, ki ga bodo imeli večino časa čistega, seveda, čedalje več je tovrstnih kupcev. Vzamejo ga zato, da na keson, ki zmore prenesti eno tono, namestijo motorje enduro, vodne skuterje, pa seveda gorska kolesa ali pa z njim vlečejo kaj težkega.

Kaj vse smo še ugotovili med testom hiluxa, pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.