Le Figaro je na spletu premagal svojega največjega rivala. Foto: www.lefigaro.fr
Le Figaro je na spletu premagal svojega največjega rivala. Foto: www.lefigaro.fr

Spletno stran časopisa, skupaj z različnimi prilogami, kot je Madame Figaro, je junija obiskalo 3,17 milijona obiskovalcev. Skupaj z obiskovalci strani sport24.com in evene.fr, ki sta tudi del skupine Figaro, pa se lahko pohvalijo z več kot 5 milijoni uporabnikov.

Na drugem mestu lestvice je s 3,16 milijona uporabnikov portal news.yahoo.com, sledi news.google.fr s 3,15 milijona uporabnikov. Tekma med obema največjima časopisoma, Le Figarojem in Le Mondom, se je s tiskane izdaje preselila tudi na splet. Le Monde je bil eden prvih, ki je leta 1996 razvil spletno stran, še isto leto mu je sledil figaro.fr, vendar je slednji več kot deset let zaostajal za njim po branosti.

Leta 2005 je Figaro začel z zelo dodelano strategijo privabljanja novih bralcev, saj se zaveda pomena in moči spleta: dodali so vrsto aplikacij, med njimi dodajanje videov, blogov in novih tematik, kar je privedlo do 70-odstotnega porasta števila obiskovalcev v pičlem letu. Rekord je figaro.fr dosegel marca letos med lokalnimi volitvami, ko ga je obiskalo 4,3 milijona uporabnikov.

K. T.