MySpace je aktiven od januarja 2004. Foto: RTV SLO
MySpace je aktiven od januarja 2004. Foto: RTV SLO

S tem želi MySpace privabiti nove uporabnike in podaljšati čas, ki ga sedanji uporabniki preživijo na portalu. Večina sprememb naj bi bilo na voljo 18. junija, šlo pa naj bi za spremembe navigacije, urejevalnika, iskalnika in videofunkcij. Po besedah direktorja za Veliko Britanijo Antonyja Lukoma naj bi oblikovalci na projektu delali več kot eno leto.

"Želeli smo stvari olajšati in jih narediti bolj prepoznavne. Socialna omrežja so zdaj postala del naših življenj. Veliko uporabnikov niti ne ve, kako izrezati in prilepiti določene dele kode, in to jim želimo olajšati," je dodal Lukom.

V potezo je bil MySpace praktično prisiljen, saj se spopada z vse močnejšo konkurenco, ki jo predstavljata portala Facebook in Bebo, pa tudi za zdaj še prihajajoči Twitter.

V aprilu je MySpace obiskalo 4,7 milijona uporabnikov, kar je kar za 30 odstotkov manj kot leto prej. Pri konkurentih pa je število uporabnikov močno naraslo. Samo Facebook, ki naj bi čez poletje prav tako doživel oblikovni preporod, naj bi aprila obiskalo 10,2 milijona uporabnikov.

M. R.