"Vsem tistim, ki še vedno mislijo, da je obstoječa proga dovolj dobra za prevoz toliko tovora, kot ga danes prepeljemo, priporočam, da si progo ogledajo. Če nič drugega zato, da vidijo, da delavci Slovenskih železnic delajo tako rekoč ob vožnji vlakov, da proge ni treba zapreti," je povedala ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek in dodala, da jo veseli, da se je projekt dejansko začel graditi na terenu.
Ob ogledu del se je med drugim dotaknila dvotirnosti proge in ponovila, da so se na ministrstvu za infrastrukturo zavezali, da bodo do začetka poletja pripravili strokovne podlage za to, da tudi dejansko lahko začnejo postopke za umeščanje dodatne proge v prostor.
"Vse bom naredila, da bi gradbeno dovoljenje tudi za dodatni tir dobili čim prej, saj bi bilo lažje tudi za ljudi tukaj, če bi se stvari gradile čim bolj sočasno," je pojasnila, pri tem pa poudarila, da ni vse odvisno od infrastrukturnega ministrstva.
Spet bo treba pridobiti okoljevarstveno soglasje, preveriti čezmejne vplive, je naštela ministrica, ob čemer upa, da ne bo prevelikih težav, saj bi druga proga potekala tik ob predvideni novi železnici. "Velik del te druge proge bo skozi tri najdaljše predore praktično že zgrajen," je še dejala. Bratuškova je povedala še, da tisti, ki pravijo, da je treba za dvotirno progo denar in čas pomnožiti krat dva, zavajajo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje