Double Recall je storitev, ki omogoča trženje prek spleta, do te ideje pa so štirje podjetniki prišli, ko so ugotovili, kakšne težave ima londonski Times pri trženju spletnih vsebin, ko so te postale plačljive, poroča novinarka TV Slovenija Edita Cetinski.
Mladeniči so se drzno podali na osvajanje ameriškega trga. Pred dvema tednoma so v Silicijevi dolini ustanovili podjetje Double Recall, najeli hišo v bližini Applovega guruja Steva Jobsa in se začeli pospešeno pripravljati na predstavitev svoje ideje mogočim vlagateljem. Pod svoje okrilje jih je vzel eden izmed najuspešnejših inkubatorjev novoustanovljenih podjetij v ZDA.
Robert Farazin, direktor podjetja Double Recall, je ob tem pojasnil, da lani ustanovljeno podjetje R3 prihaja iz podjetniškega inkubatorja savinjske regije. Njihovo idejo že uporablja 70 % glavnih založnikov v Sloveniji in očitno so z njo prepričljivi tudi v ZDA.
Od ameriškega inkubatorja so za nagrado že prejeli 20.000 dolarjev, čaka jih še 150.000 dolarjev, če pa bodo prepričali katerega izmed vlagateljev, se bodo pogovarjali o večdesetmilijonskih zneskih. Časa za predstavitev svoje ideje imajo do 22. avgusta, če jim ne bo uspelo, pa imajo pripravljene že druge rešitve, saj natanko vedo, kaj trg potrebuje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje