Družba je decembra lani sicer pripravila načrt prestrukturiranja in ga predstavila lastnikom in finančnim upnikom, a se jim o prestrukturiranju ni uspelo dogovoriti. "Načrt je temeljil na tem, da ima podjetje konkurenčne izdelke in kupce zanje. Aero je še vedno priznana blagovna znamka v Sloveniji in državah nekdanje Jugoslavije, družba pa več kot tri četrtine izdelkov izvozi," so pojasnili v podjetju.
Zaradi slabe poslovne slike je načrt predvideval tudi takojšnje znižanje stroškov. Nujni pogoji za izvedbo načrta so bili svež denar, potreben za normalno oskrbo s surovinami, odpravnine presežnim delavcem in selitev iz Celja na enotno lokacijo v Šempeter.
"Brez svežega denarja poslovnega preobrata nikakor ni bilo mogoče izvesti. Zaradi prezadolženosti je bila predlagana tudi dokapitalizacija družbe s stvarnimi vložki," so poudarili v družbi in dodali, da so vodstvo, lastniki in upniki Aera izčrpali vse možnosti za rešitev podjetja. Hčerinsko podjetje Aero Ida bo še nadaljevalo proizvodnjo tempera in vodenih barvic Aero, potiskanih lepilnih trakov Aero in osvežilnih robčkov, so še zapisali.
Po pojasnilih družbe je lanska 7,7-milijonska izguba posledica negativne dediščine iz preteklosti. 5,1 milijona evrov so k izgubi prinesle slabitve premoženja, drugo pa redno poslovanje. Čisti prihodki od prodaje so upadli za 21 odstotkov, na 10,6 milijona evrov. Aero je imel na zadnji dan lanskega leta tudi 2,5 milijona evrov negativnega kapitala, trenutno pa ima 155 zaposlenih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje