Golden Air na mariborskem letališču nima niti pisarne, še manj obljubljenega boeinga, ki naj bi prevažal potnike v London. Foto: MMC RTV SLO
Golden Air na mariborskem letališču nima niti pisarne, še manj obljubljenega boeinga, ki naj bi prevažal potnike v London. Foto: MMC RTV SLO
Za Golden Airom ostali le dolgovi

Potnikom, ki so kupili vozovnice in ostali brez poleta, družba še vedno ni vrnila denarja. Opeharjeno pa je tudi podjetje Aviofun iz Slovenj Gradca. To podjetje je 90 odstotkov družbe Golden Air namreč prodalo strateškemu partnerju iz Indije, a je ta izginil, ne da bi plačal, je za TV Dnevnik poročala Ana Bučar.

Aerodrom Maribor bo naprodaj 10. januarja
Direktor družbe Golden Air Tom Mastnak je dejal, da je verjel v te ljudi. "Nisem mislil, da bi lahko nekdo zapravil par deset tisoč evrov, da bi nas takole izneveril," je zatrdil.

Dodal je, da so preverjali njihovo boniteto, njihove predhodne projekte. Predstavnik indijskega podjetja Cliford Dakuna za pojasnila ni bil dosegljiv, je pa za TV Dnevnik v preteklosti kar dvakrat zagotavljal, da imajo z mariborskim letališčem velike načrte.

Ne samo, da naj bi zagotavljali polete petkrat na teden, njihov cilj je bil nakup družbe Aerodrom. Se bo torej na dražbi 10. januarja, ko bo Prevent prodajal družbo Aerodrom Maribor, resnično pojavil kot kupec ali pa bo letališče samevalo še naprej?

"Aerodom lahko živi, če najde strateškega partnerja"
Da je ogoljufan, trdi tudi Damjan Cehner iz Aviofuna; Indijci mu še vedno dolgujejo okrog 70.000 evrov. Golden Air na mariborskem letališču nima niti pisarne, še manj obljubljenega boeinga, ki naj bi prevažal potnike v London. Zgodba o uspehu je trajala vsega skupaj dober dan, uspelo pa jim je pripeljati le tri potnike.

"Kakor se je zadeva pompozno začela, tako se je klavrno končala – mariborsko letališče lahko živi, če najde strateškega partnerja, ki že ima program," pa je prepričan direktor Aerodroma Maribor Marko Gros.

Za Golden Airom ostali le dolgovi