Priznanje sledi razkritju iz prejšnjega tedna, da je Mitsubishi manipuliral s testi izgorevanja goriva pri več kot 600.000 vozilih, prodanih na Japonskem. "Za domači trg smo to metodo uporabljali od leta 1991," je v torek na tiskovni konferenci v Tokiu pojasnil podpredsednik družbe Rjugo Nakao. Ni sicer znano, na koliko modelov vozil se to nanaša, je še dodal.
Preiskava se nadaljuje, pa je dejal Tecuro Aikava, predsednik družbe, kar bi lahko pomenilo, da bodo našli še več nepravilnosti, poroča BBC. Kot je dejal, ne poznajo celotne slike in so v procesu ugotavljanja dejstev. "Čutim veliko odgovornost," je dejal Aikava, ki je sicer dejal, da ne ve, zakaj so zaposleni začeli goljufati.
Novo razkritje je povzročilo dodaten, 10-odstotni padec vrednosti delnic družbe, kar pomeni, da je od izbruha škandala vrednost padla že za 50 odstotkov.
Škandal že pred 15 leti
To sicer ni prvi večji škandal pri Mitsubishiju. Pred 15 leti je namreč podjetje sistematično prikrivalo napake na vozilih, od takrat pa so v družbi večkrat obljubili, da bodo popravili svoje ravnanje.
Prejšnji teden je prišlo na dan, da je Mitsubishi manipuliral s testi izgorevanja goriva pri več kot 600.000 vozilih. Vsa so bila prodana na Japonskem, glavna korist tovrstnega goljufanja pa so davčne olajšave zaradi domnevno varčne porabe goriva.
Tovrstno goljufanje krši japonske zakone glede učinkovite porabe goriva, ni pa jasno, kakšne so predvidene kazni, saj niso še znani rezultati preiskave, je sporočilo japonsko ministrstvo za promet.
Mitsubishi je vzpostavil ekipo treh zunanjih odvetnikov, ki morajo v treh mesecih poročati o škandalu, še poroča BBC.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje