Delavke se na delo vozijo tudi do sto kilometrov daleč, če pa bodo zanj tudi plačane, ne vedo. Foto: MMC RTV SLO
Delavke se na delo vozijo tudi do sto kilometrov daleč, če pa bodo zanj tudi plačane, ne vedo. Foto: MMC RTV SLO

Stečajni upravitelj Grega Erman je pojasnil, da bodo številke o sredstvih, zbranih za stečajno maso, jasne šele čez mesec ali dva.

Povedal je še, da so po njegovih informacijah odpovedi pogodb o zaposlitvi že razdeljene vsem delavcem. Pogovori o možnostih nadaljevanja proizvodnje pa bodo tekli dalje v prihodnjih dneh.

Stečajni upravitelj Preventa Avtomobilski deli je potrdil tudi, da 300 šivilj na njegov predlog in z dovoljenjem slovenjgraškega sodišča še naprej opravlja dela za končanje proizvodnje. Gre za končanje nujnih poslov izdelave avtomobilskih prevlek na programih Golf, D1, PB6, DC in program rezervnih delov, kar naj bi končali do konca meseca oziroma do izteka odpovednega roka za zaposlene.

Erman: Končanje poslov naj bi prineslo še 100.000 evrov
Erman dodaja, da realizacija naročil lahko pozitivno vpliva na povečanje stečajne mase, pa tudi na zmanjšanje stroškov. Predvideni skupni prihodki končanja poslov naj bi tako v stečajno maso prispevali okoli 100.000 evrov, skupen strošek, v katerega so vključeni le potni stroški in malica, pa bo znašal 24.000 evrov.

"Do sredine septembra bomo našli rešitev za delavke"
In kdaj bodo delavke plačane za zdajšnje delo? "Tako kot za vse preostalo, saj jim Prevent dolguje že tri plače. Če bo v stečajni masi dovolj denarja, bodo plačane, če pa slučajno še ne zagotovimo sredstev, bomo zagotovili vsaj najnujnejše, kot so potni stroški in malica, za preostalo pa imajo tako ali tako garancijo jamstvenega sklada. Nekje do sredine septembra, ko je rok za izplačilo avgustovskih plač, bomo že našli primerno rešitev. Morda nam bo uspelo celo v stečajni masi že nabrati toliko denarja, da bomo dejansko sami izplačali denar," odgovarja stečajni upravitelj.

Znano je, da tristo delavk, ki morajo dokončati posle, že drugi mesec ni prejelo plače, obenem pa se na delo vozijo tudi do sto kilometrov daleč.