Za nakup blagovne znamke Peko ni prišla nobena ponudba. Foto: BoBo
Za nakup blagovne znamke Peko ni prišla nobena ponudba. Foto: BoBo

Po dvomesečnem zbiranju ponudb za Pekovo blagovno znamko je stečajna upraviteljica Peka Tadeja Tamše povedala, da za blagovno znamko ni prejela nobene ponudbe. Znamka je bila na prodaj po tržni ceni 761.000 evrov, postopek prodaje pa se bo nadaljeval v skladu s stečajno zakonodajo.

Hkrati poteka prodaja Pekovih prodajaln, opreme in zalog. Za prodajalne se je pokazalo več zanimanja in Tamšetova predvideva, da jih bo večina prodanih že v prvi polovici tega leta. V nekaterih prodajalnah že delujejo najemniki, v najem pa je bil že pred časom oddan tudi manjši del prostorov obsežnega Pekovega kompleksa v Tržiču.

140 naročenih parov čevljev
Približno 100 kvadratnih metrov veliko delavnico je septembra lani najela oblikovalka čevljev Alja Viryent. Najprej je neuspešno iskala vlagatelja, nato pa se je odločila za zagon proizvodnje čevljev svoje blagovne znamke s pomočjo predprodaje.

Lani decembra je v predprodajo dala prve čevlje po ceni 250 evrov, in sicer klasičen moški čevelj in klasičen salonar, in napovedala, da bodo vsakega izdelali le po 100 parov.

Že v prvih dneh predprodaje je njena ekipa prejela naročila za več kot sto parov čevljev, trenutno so na približno 140 prodanih parih. "Zdaj si prizadevamo še naprej doseči zastavljeno številko 200," je povedala Viryentova in poudarila, da so že presegli mejo za zagon proizvodnje.

Viryentova računa, da bodo izdelavo naročenih čevljev začeli prihodnji teden in sprva zaposlili šest nekdanjih Pekovih delavcev. "To je začetek, potem pa bomo morali še naprej iskati možnosti za prodajo in investitorje," je dejala.

Njen poslovni načrt predvideva vzpostavitev manufakture čevljev višjega cenovnega razreda s proizvodnjo vsaj 12.000 parov letno in z desetimi zaposlenimi v proizvodnji ter prodajo po vsem svetu. Za uresničitev načrta bi potrebovala za okoli 1,3 milijona evrov kapitala.