Bolečina ni jokica stokica, Stiska ni tožibaba in Nemoč ni špeckahla, navajajo zmagovalni plakati omenjene agencije, njihovi avtorji pa so Domen Husu, Samo Muhič, Borut Haclar in Pavel Nekoranec.
Podjetje Tam-tam je kot organizator družbenoodgovornega projekta Plaktivat pripravilo tretji natečaj, prejšnja dva sta potekala na temi Beg možganov in Bodi gasilec. Z letošnjim projektom želijo spodbuditi žrtve medvrstniškega nasilja, da spregovorijo in poiščejo rešitev v Unicefovih varnih točkah, so sporočili iz podjetja, ki je ponudnik plakatnih mest v Sloveniji.
Pereča težava tema družbenoodgovornega projekta
11-članska strokovna komisija je zmagovalca izbrala med 62 kreativnimi rešitvami. Član žirije Tomaž Bergoč, izvršni direktor UNICEF-a Slovenija, je ob tem dodal, da ga veseli, da "je na natečaj prispelo izjemno število kreativnih rešitev". Tudi to potrjuje, da je medvrstniško nasilje zaznano kot vse večji družbeni problem, pred katerim si ne smemo zatiskati oči. Nasilje se pogosto dogaja za zaprtimi vrati, daleč od oči javnosti in tako ostaja nevidno, saj ga žrtve le redko prijavijo. Zmagovalno delo odlično nagovarja in spodbuja mlade, da o svojih težavah spregovorijo v varnem okolju in se v stiski zatečejo po pomoč v UNICEF-ove varne točke."
Organizatorji opozarjajo, da je vsak tretji otrok in mladostnik v Sloveniji žrtev medvrstniškega nasilja. Največ je verbalnega nasilja, ki z družbenimi omrežji dobiva nove razsežnosti. Kar 40 odstotkov srednješolcev je že bilo ustrahovanih na spletu.
Zmagovalni plakati bodo javnosti predstavljeni od petka dalje na več kot 500 plakatnih površinah po Sloveniji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje