Svetlana Visintin je sodelovala tudi pri ustvarjanju vizualne podobe vrste televizijskih oddaj in s svojim čutom za lepoto pripomogla k prepoznavnosti številnih televizijskih voditeljev. Foto: MMC RTV SLO
Svetlana Visintin je sodelovala tudi pri ustvarjanju vizualne podobe vrste televizijskih oddaj in s svojim čutom za lepoto pripomogla k prepoznavnosti številnih televizijskih voditeljev. Foto: MMC RTV SLO

S smislom za funkcionalnost in poznavanje zgodovinske ikonografije je ustvarjala kostume, ki so pomembno prispevali k prepričljivosti gledališke uprizoritve, obenem pa jo tudi nadgradile, je poročala TV Slovenija.

Leta 1994 je z življenjskim sopotnikom Leom Kulašem prejela nagrado Prešernovega sklada za kostumografijo Božanske komedije v režiji Tomaža Pandurja. V zadnjih letih je med drugim ustvarila kostumografije predstav Niha ura tiha v režiji Eduarda Milerja, ki so jo leta 2008 uprizorili v ljubljanski Drami, Akvarij (r. Dušan Mlakar, Prešernovo gledališče Kranj), V drugo gre rado (r. Dušan Mlakar, MGL), Koza ali Kdo je Silvija? (r. Dušan Mlakar, Mestno gledališče ljubljansko) in Nora Nora (r. Dušan Mlakar, Prešernovo gledališče Kranj).

Vabljeni, da si preberete intervju Zdravka Erjavca s Svetlano Visintin:

Kostumografija je svet oblikovanja, barv in tekstila

Svetlana Visintin je sodelovala tudi pri ustvarjanju vizualne podobe vrste televizijskih oddaj in s svojim čutom za lepoto pripomogla k prepoznavnosti številnih televizijskih voditeljev. Njeni kostumi so bili nepogrešljiv del televizijskih filmov in nadaljevank, pa tudi odmevnih prireditev, kot so evrovizijske popevke. Za svoje delo je prejela več nagrad.

Odšla je Svetlana Visintin
Odšla je Svetlana Visintin