Letos bodo predvajali približno 200 filmov, od tega 123 celovečercev. (Na festival se je prebiti težje kot kadar koli prej: za omenjenih sto mest se je potegovalo 4105 filmov, več kot polovica z druge strani Atlantika).
Lani so na festivalu med drugim prikazali tudi filma Fantovska leta in Ritem norosti, ki sta prejšnji teden pobrala celo vrsto nominacij za nagrade ameriške Akademije za filmske umetnosti in znanosti.
Letos bo 78-letnega Redforda, ki je festival poimenoval po filmski klasiki iz leta 1969, Butch Cassidy in Sundance Kid, na festivalu mogoče videti v filmu A Walk in the Woods, ki je bil posnet po knjigi ameriškega pisatelja in novinarja Billa Brysona.
Z dokumentarcem nad scientologijo
Na festivalu bodo prikazali tudi za HBO posneti dokumentarec Alexa Gibneyja z naslovom Going Clear: Scientology and the Prison of Belief, ki je nastal po predlogi istoimenske knjige Pulitzerjevega nagrajenca. Lawrence Wright je knjigo napisal, potem ko mu je iztočnico ponudil daljši članek za New Yorker, v katerem je spregovoril režiser Paul Haggis, nekoč vidni član Scientološke cerkve, ki pa jo je leta 2009 zapustil.
Od Kristusa do apokalipse
Režiser in scenarist Rodrigo Garcia se bo predstavil s filmom Last Days in Desert; v svetopisemski zgodbi je Jezusa upodobil Ewan McGregor. Ameriški režiser Kirby Dick bo predstavil dokumentarni film The Hunting Ground o spolnih zlorabah v ameriških univerzitetnih kampusih.
Film Z for Zachariah, ki ga je režiral Craig Zobel, je postapokaliptična zgodba ženske, ki je prepričana, da je po jedrski vojni zadnja preživela ženska na Zemlji, za njeno naklonjenost pa se potegujeta dva moška. Kmalu se tako izriše postapokaliptični ljubezenski trikotnik.
Vrnitev M. Nighta Shyamalana
Dokumentarec Liz Garbus z naslovom What Happend, Miss Simone? je biografija ikone džeza Nine Simone, vanj pa so vključeni tudi njeni še neobjavljeni posnetki. Nov film ima tudi razvpiti M. Night Shyamalan: The Visit je zgodba o prvem srečanju človeka z Nezemljani.
V psihološki srhljivki Knock Knock Keanu Reeves igra srečno poročenega moškega v primežu dveh fatalk, "ki njegove najbolj divje fantazije spremenita v nočno moro". Film je režiral kontroverzni Eli Roth (Hostel), ki je tudi eden od scenaristov. Vseeno pa Knock Knock menda ni poplava gravža in krvi v klasični Rothovi maniri, pač pa raje stavi na psihološko grozo.
Festival, zaslužen za razcvet neodvisnega filma
Ob začetku festivala Sundance koncept neodvisnega filma še ni bil natančno opredeljen. Neodvisni filmarji so pogosto delali v osami in se težko prebijali do kinematografov. Prelomnico za festival, ki v prvih letih ni pritegnil veliko pozornosti, je pomenilo leto 1989, ko so na njem prikazali danes kultni film Stevena Soderbergha Seks, laži in videotrakovi, ki se je že takrat izkazal za finančno uspešnico. Sundance od tedaj velja za festival, na katerem se je mogoče nadejati novih odkritij, in to je seveda pripomoglo k razvoju neodvisnega filma.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje