"Stara brada" Boban je bitko z boleznijo izgubil teden dni pred dobrodelnim koncertom, ki so ga pripravljali, da bi zbrali sredstva za njegovo zdravljenje. Že seznam nastopajočih pove, kako cenjen je bil Bursač med slovenskimi glasbeniki, ki so mu pravili kar "ata", saj je s svojo pomočjo in svetovanjem odigral pomembno vlogo na njihovih glasbenih poteh.
Kariero tonskega mojstra je Bursač začel leta 1982 v ljubljanskem FV-ju. Že v prvih dveh letih je prispeval k uresničitvi vsaj 150 koncertov različnih alternativnih skupin, posnel pa tudi več koncertov, med drugim zasedb Via Ofenziva, O’Kult in Orkester Titanic. Leta 1983 ga je kot tonskega mojstra k sodelovanju povabil Studio Tivoli, za katerega je realiziral številne samostojne koncerte, prvič pa začel oblikovati tudi zvočne podobe Druge Godbe, Ljubljanskega Jazz Festivala, Novega Rocka in drugih festivalov.
Leta 1985 se je na Radiu Študent izpopolnil za radijskega tonskega mojstra. Oblikoval je zvok več redkih tujih glasbenih izvajalcev, med katerimi so Al di Meola, John McLauglin, Paco de Lucia, Einstuerzende Neubauten, Alvin Lee, Nick Cave, Peter Green, Uriah Heep, Pere Ubu. Bil je tudi asistent zvoka na koncertu Miles Daviesa v Beogradu.
Dobrih deset let je bil glavni tonski mojster v Klubu K4, v devetdesetih letih pa zvočno oblikoval vrsto koncertov v Orto Baru, na Metelkovi in festivalu Trnfest. V zadnjih letih je bil nepogrešljiv sodelavec številnih festivalov, od Rock Otočca do Poletja v Stari Ljubljani, sodeloval pa tudi z vidnimi predstavniki slovenskega glasbenega prizorišča, med drugim zasedbami Niet, Siddharta, Dan D, Buldožerji, Srečna mladina, pa tudi izvajalci, kot so Gušti, Vlado Kreslin in številni drugi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje