Poleg Bogova bodo nastopili številni zvezdniki svetovnih odrov. Simfonični orkester SNG Maribor bo vodil ukrajinski dirigent Aleksej Baklan.
Zbranemu občinstvu bodo predstavili dragulje iz bogate zakladnice klasičnih baletov in tudi koreografije sodobnih koreografov. "Želja je, da bi po 20 letih še nekaj izjemnega podaril občinstvu. Navsezadnje plešemo za občinstvo," je na novinarski konferenci sredi priprav na dogodek povedal baletnik Bogov, ki se je rodil v Omsku v Rusiji, baletno šolanje pa zaključil v Almatyju v Kazahstanu.
Dve desetletji na mariborskem odru
Baletnemu ansamblu SNG Maribor se je priključil leta 1994 in mu ostal zvest vse do danes. V letu 1996 je postal solist in dve leti pozneje tudi slovenski državljan. Čeprav je klasično izšolan baletni plesalec, velikokrat nastopa tudi v sodobnejših koreografskih stvaritvah. Med njegovimi zadnjimi plesnimi kreacijami so naslovna vloga iz baleta Romeo in Julija Sergeja Prokofjeva (v koreografiji Valentine Turcu), vloga Don Joseja iz baleta Carmen Rodiona Ščedrina (prav tako v koreografiji Turcujeve), vloga Colina iz komičnega baleta Navihanka, blestel pa je tudi kot zapeljivec Vikont Valmont iz neobaročnega baleta Nevarna razmerja ter Princ Siegfried v Labodjem jezeru.
Na številnih mednarodnih baletnih tekmovanjih je prejel prestižne nagrade, leta 2007 tudi nagrado Prešernovega sklada.
Prvak Baleta SNG Maribor Anton Bogov po 20 letih delovanja pravi, da je prišel do pomembnega mejnika v življenju, ki pa ne pomeni, da končuje svoje delo. "Ne poslavljam se, ampak proslavljam," je povedal. V teh letih se je želel predvsem naplesati in to mu je, pravi, tudi uspelo.
Na koncertu, ki ima naslov Plesni polet Antona Bogova, bodo ob njem nastopili Anastazija in Denis Matvienko iz Mariinskega baleta, Maria Eichwald in Aleksander Zajcev iz Stuttgartskega baleta, Maria Jakovleva in Denis Čerevičko iz Dunajskega baleta, Ana Sophia Scheller iz New York City Balleta, Nicolaj Gorodiskij iz Barcelonskega baleta ter ljubljenci mariborskega občinstva Tetiana Svetlična, Catarina de Meneses in Yuya Omaki.
Da je mariborsko občinstvo Bogova vzelo za svojega, med drugim priča podatek, da je dogodek razprodan.
Bogov sam se veseli, da bo lahko tako "veličastno" zaznamoval pomembno obdobje svojega življenja in dela, o katerem pa je kljub številnim odličnim kritikam redkobeseden. "Še vedno raje plešem, kot govorim," je sramežljivo dejal na novinarski konferenci.
Vloge so kot otroci - ni najljubše
Ko se ozre na zadnjih 20 let, je ponosen, ne želi pa izpostavljati nobene posamezne vloge. "Ne pustim si, da bi mi kakšna vloga ostala bolj pri srcu, ker bi se potem mogoče manj posvetil drugim. Ne delam izjem, oder je oder, občinstvo je občinstvo, ne delam razlik," je povedal.
Delo z naslednjo generacijo
Tudi s prihodnostjo se ne obremenjuje preveč. "Po 35 letih treninga telo že malo trpi. Klasika zahteva mladostno telo, zato se morda počasi pomikam v neklasične vode, celo pedagoške," je povedal. Leta 2012 je v Mariboru ustanovil Baletno akademijo Antona Bogova, s katero želi približati baletno umetnost otrokom že v predšolskem in šolskem obdobju in jih motivirati za šolanje klasičnega baleta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje