Pod ne preveč diskretnim naslovom "Al Pacino potrebuje teleprompter za svoje replike v grozni novi predstavi na Broadwayu" recenzent časopisa The New York Poster predstavo China Doll, težko pričakovano ponovno sodelovanje Al Pacina in dramatika Davida Mameta (Glengarry Glen Ross), opiše kot "polomijo".
"Igralčevi prijatelji pravijo, da ga še nikoli niso videli tako potrtega," še piše časopis. "Po predstavi sedi v svoji garderobi in je 'popolnoma izgubljen', pravi eden od njih. In viri poročajo še, da mu Mamet prav nič ne pomaga."
Za improvizacijo ni prostora
Mamet, ki je tudi uspešen hollywoodski scenarist (Heist, Hannibal, Pasji dnevi) slovi po svoji stilizirani, ritmično včasih celo v jambski pentameter ujeti prozi. Igralcem praviloma zabiča, da ne smejo niti v najmanjših podrobnostih odstopati od besedila - česar se je Pacino, ki je v tridesetih letih nastopal že v štirih Mametovih dramah, absolutno zaveda.
Kljub temu pa je za igralca njegovega kalibra nenavadno, da na odru uporablja teleprompter. (Ali kot piše NY Post: "Pacino le redko pogleda svojega soigralca, Christopherja Denhama, ker je preveč zaposlen z iskanjem svojih replik. Nekatere mu, tako pravijo, šepetajo po slušalki bluetooth, ki jo nosi njegov lik, milijarder, ki je pravkar kupil letalo. Zadnjič se je Pacino zelo očitno odmaknil od scenarija, ko je Denhamu slušalko pomolil z besedami. "V tej reči je statika - nič ne slišim." Igralec je nato odkorakal z odra in se vrnil z novo slušalko.")
Predstava, ki bo uradno premiero doživela šele 19. novembra, je trenutno še v obdobju predpremier. China Doll je zgodba o milijarderju (Pacino) in njegovem pomočniku (Denham). 75-letni Pacino je vlogo ob neki priliki opisal kot "eno od najbolj zastrahujočih vlog in največjih izzivov, s katerim se je kdaj spopadel na odru".
A prva poročila že tožijo, da novo sodelovanje med Mametom in Pacinom ni tako uspešno kot prejšnja. "Odhodi med odmorom so skoraj kot stampedo," (neprijazno) piše NY Post. "Nekateri so menda celo zahtevali vračilo denarja."
Ljudje se ne dajo odgnati
In tudi če predstava v resnici ni dobra, številke tega ne kažejo: prvih šest predpremiernih uprizoritev je zaslužilo 1,1 milijona dolarjev, kar je za predstavo, ki ni muzikal, silno visoka številka. New York Times poroča še, da je to trenutno najdonosnejša predstava na Broadwayu; vsega skupaj bo doživela 97 uprizoritev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje