Süskind je zgodbo postavil v dnevno sobo profesionalnega orkestrskega glasbenika, kjer lahko gledalec opazuje njegov čudaški intimni odnos z inštrumentom, soočanje z lastno neizpolnjenostjo, strahom pred prihodnostjo in nesrečno ljubeznijo. Ker je Firšt tudi sam kontrabasist, daje to besedilu dodatne razsežnosti v njegovem glasbeno-poustvarjalnem delu.
Besedilo, ki je bilo v Sloveniji prvič uprizorjeno pred dobrim desetletjem, je prežeto s humorjem, na trenutke pa postane tudi nenavadna in učinkovita učna ura glasbe. Pod dramaturgijo predstave, ki je nastala v produkciji Hiše kulture Celje, se podpisuje izkušena dramaturginja Nuša Komplet Pepetko, Firštov mentor gledališke igre je bil Kristian Koželj, član igralskega studia Vajevec in letošnji prejemnik občinskega kulturnega priznanja. Scenografijo je zasnoval arhitekt in scenograf Matija Kovač, oblikovalec gledališke luči predstave pa je Klemen Kuhar.
Po nocojšnji premieri ob 20.00 v Plesnem forumu Celje bo Firšt predstavo ponovil še 29. marca ob isti uri.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje