Gre za drugi del njihove gledališke trilogije v okviru večletnega projekta, ki raziskuje problematike uprizarjanja. Tokrat želijo gledalce in gledalke soočiti z vprašanjem, kaj so pripravljeni storiti za svoj uspeh. Foto: Ivian Kan Mujezinović
Gre za drugi del njihove gledališke trilogije v okviru večletnega projekta, ki raziskuje problematike uprizarjanja. Tokrat želijo gledalce in gledalke soočiti z vprašanjem, kaj so pripravljeni storiti za svoj uspeh. Foto: Ivian Kan Mujezinović
Katarina po naročilu
Okus po bližajočem se uspehu in zmožnosti preboja v obeh akterjih vzbudi željo po prevladi, ki vodi v agresijo. Agresija tako postane ključna tema predstave. Foto: Ivian Kan Mujezinović

Predstava Katarina po naročilu je drugi del performativne raziskave, ki so se je lotili igralka Katarina Stegnar, dramaturginja Urška Brodar in režiser Jure Novak. S svojim delom se lotevajo problematike uprizarjanja v gledališču: kaj je fikcija, kaj resničnost in kje so njune meje. Raziskava sestoji iz trilogije (prvi del, Jure Novak: Zato sem srečen, je bil uprizorjen decembra 2011), v kateri bodo ne glede na osnovne gledališke poklice postopoma vsi nastopili kot performerji.

Nagradno vprašanje:
Kako je naslov in kdo je avtor besedila, ki ga Katarina Stegnar in Jure Novak uprizarjata v predstavi Katarina po naročilu?

Nagrajenca sta Rebeka Babič in Janez Dolinšek.

V drugem delu trilogije, v mesecu maju 2015 premierno uprizorjeni Katarini po naročilu, nastopata Katarina Stegnar in Jure Novak. Če je bila v predstavi Srečen v ospredju depresija, se avtorji tokrat osredotočijo na vprašanje agresije na vseh mogočih interpretativnih ravneh, tako na ravni fikcije kot tudi na ravni realnih odnosov med igralko in režiserjem. Osnovno situacijo med njima predstavlja gledališka uprizoritev, ki tako igralki kot režiserju predstavlja priložnost za dokončen preboj pod soj žarometov.

Žeja po uspehu
Njuno vero v lastni uspeh izraža tudi duhoviti videonapovednik, ki sta ga naslovila na režiserja Larsa von Trierja in ustanovitelja Forced Entertainmenta Tima Etchellsa.

Obiskovalci (njihovo število je omejeno na 35) so tako ves čas razpeti med prehajanje obeh performerjev med njunima podobama kot Katarino Stegnar in Juretom Novakom ter igralko in režiserjem, ki vadita pred bližajočo se premiero. Znotraj procesa se porajajo tekmovalnost, poskusi nadvlade in agresija. Obiskovalci tako naenkrat niso več priča igri, temveč v predstavi prepoznajo odnose, ki krojijo njihov vsakdan.


Udeleženec s sodelovanjem v nagradni igri soglaša, da organizator zbira in hrani zbrane osebne podatke za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec v nagradni igri oz. njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko od organizatorja kadar koli zahteva pregled, dopolnitev, popravo ali izbris svojih osebnih podatkov oziroma trajno ali začasno prenehanje obdelave svojih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 86/2004 in nasl.; ZVOP-1). Sodelujoči to stori na elektronski naslov mmc-kultura@rtvslo.si ali pisno na naslov organizatorja. Najkasneje v roku 15 dni po prejemu sporočila bo organizator preprečil uporabo osebnih podatkov udeleženca, o čemer ga bo v nadaljnjih petih dneh z elektronskim sporočilom ali po pošti tudi obvestil. Organizator se zavezuje, da bo s posredovanimi podatki upravljal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 86/2004 in nasl.; ZVOP-1), prav tako pa podatkov ne bo posredoval neupravičeni tretji osebi ali jih kakor koli drugače zlorabljal. Dokumentacijo v zvezi z nagrajencem bo organizator hranil skladno z ZVOP-1.