Za odrsko priredbo romana je poskrbela Valentina Turcu, ki pravi, da se predstava ukvarja z občutki, odnosi in trajanjem - fizičnim in metafizičnim ter z razumevanjem in sprejemanjem nas samih. Tolstoj se sprašuje: "Biti živo truplo ali mrtev grešnik?" To pa je tudi temeljno vprašanje te baletne uprizoritve, pojasnjuje dramaturginja.
Predstava kritiko prepričuje z opazno kakovostjo umetniške zasnove, vrhunsko izvedbo in doživetim plesom. Kritika je poudarila trdno dramaturško izhodišče koreografa, premišljen izbor glasbe velikega ruskega romantika in dramsko napet lok predstave, ki presega okvire neoklasično-modernega baleta in se uveljavlja kot zelo estetizirano plesno gledališče z izjemnimi igralskimi stvaritvami celotnega zagrebškega baletnega korpusa. Večernji list je zapisal: "Strast, ki jo premorejo le vrhunski plesalci! ... Sijajna predstava, ki je baletni spektakel vrnila na oder HNK Zagreb."
Avtorja glasbenega koncepta za predstavo, ki je premiero doživela 4. aprila v Zagrebu, sta Turcujeva in Mujić, scenograf Ivan Kirinčić, kostumograf pa Alan Hranitelj.
Tolstojeva literarna klasika razgrinja zgodbo o strastni in družbeno prepovedani ljubezni, ki je bila navdih številnim gledališkim in filmskim uprizoritvam. Zgodba o tragični junakinji, pripravljeni umreti zaradi svoje velike ljubezni, je prvo baletno uprizoritev doživela šele leta 1972 na odru moskovskega Bolšoj teatra.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje