Do sobote se bo na odru Drame zvrstil niz predstav: v ponedeljek bo na ogled Beneški trgovec v režiji Eduarda Milerja, v torek (in četrtek) monodrama Hamlet v režiji Daniela Daya Škufce, v soboto pa bo na sporedu premiera nove uprizoritve Macbetha v režiji Igorja Pisona.
Festival bosta popestrila tudi dogodka cikla Družabno in družbeno: sredin pogovor o Shakespearovem življenju in delu skozi perspektivo biografije Will in svet Stephena Greenblatta s prevajalko Marijo Zlatnar More ter pisateljico in publicistko Svetlano Slapšak ter petkov filozofski pogovor o Shakespearu z naslovom Kaj bi si Shakespeare mislil o nas? z Mladenom Dolarjem in Gregorjem Modrom.
Hamlet v boju za Guinnessov rekord
Hamlet londonskega gledališča je bil premierno uprizorjen 23. aprila 2014 ob 450-letnici dramatikovega rojstva, od takrat pa so ga uprizorili že na vseh celinah in številnih prizoriščih: od gledališč do begunskih taborišč. V dveh urah in 40 minutah, kolikor traja predstava, ki poteka v angleškem jeziku, dvanajst igralcev na praznem odru odigra več kot dvajset vlog. Kot so zapisali v Drami, predstava poudarja trpek humor in poveličuje živahnost in domiselnost njenega jezika.
Cilj ustvarjalcev predstave je ponesti Shakespeara v najrazličnejše kraje sveta in igrati pred čim večjim številom ljudi, in sicer je bil cilj turneje, ki se bo končala 23. aprila, odigrati predstavo v 205 državah. Na ta način je 16-članska ekipa približala Hamleta in njegovega avtorja milijonom ljudem po celem svetu.
Shakespearovo delo je bilo vedno zaznamovano z gostovanji in pripovedovanjem zgodb novemu občinstvu: Hamleta so leta 1608, vsega osem let po nastanku, igrali na ladji ob obalah Jemna, deset let pozneje pa z njim gostovali po Severni Evropi.
Macbeth v Mali drami
Sobotna premiera Macbetha v Mali drami prinaša drug poudarek v enem kultnih Shakespearovih del. S postavitvijo dogajanja v zasebnost dnevne sobe ali kuhinje in s koncentratom protagonistov predstavlja Macbeth z vsemi okrutnostmi in paradoksi vivisekcijo današnjih odnosov in spektakel zla prek najmanjše družbene celice. Rušenje oblasti je eden od motivov drame, ki ga dramaturginja nastajajoče uprizoritve Eva Kraševec prepoznava kot zelo aktualnega.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje