Razstava Spoj, ki jo bodo odprli danes ob 20.00, združuje dela sedmih umetnikov, Gorana Bertoka, Ivana Volariča - Fea, Tomaža Furlana, Žiga Kariža, Zmaga Lenardiča in Jasno Hribernik ter Oliverja Pietscha. Kot je ob postavitvi zapisal kurator Žiga Dobnikar, so se romanticizmi, ki umetniku pripisujejo poseben uvid v družbeno tkivo in zmožnost jasne artikulacije rešitev, že zdavnaj izkazali za iluzorne. Še bolj problematična se zdi ideja o družbeno udarnem potencialu angažirane umetnosti. Dela, ki sicer so nosilci jasnih političnoaktivističnih idej, se vendar se v šumu podatkov, v katerega so potopljeni, hitro izgubijo.
Razstava Spoj predstavlja mesta, na katerih umetniška dela vendarle rušijo prevladujoče družbene zapovedi. Umetniki uporabljajo širok spekter strategij, odpirajo diskurze o fenomenih, ki jih sodobna družba skuša potlačiti - gledalca soočajo z njegovo minljivostjo in neizbežnim staranjem ter smrtjo, ki so v obdobju kulta zdravja in mladosti skorajda marginalizirani.
Drugi gledalca zasipajo z izseki fenomenov popularne kulture. Z izpostavljanjem in pogosto izkrivljanjem podob in motivov, ki so integralni del vizualnega spomina sodobnih družb, kažejo na samoumevno prisotnost pogosto problematičnih arhetipov in na odsotnost refleksije o njihovi vsakodnevni uporabi.
Na neuspeh obsojeno iskanje sreče
Tretja skupina del temelji na opazovanju, raziskovanju absurda človeškega obstoja. Zapovedano iskanje sreče, uspeha in samouresničitve naj bi bili temeljni predpogoji izpopolnjujočega življenja, je obsojeno na neuspeh. Posameznik pa največkrat niti sam ne razume, česa si želi in robotsko sledi nerazumljivim rutinam in zapovedanim protokolom.
Razstava bo na ogled do 21. avgusta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje