Osrednji poudarek razstave Območje somraka, ki bo na ogled do 12. julija, se na formalni ravni osredotoča predvsem na izrabo prostora oziroma arhitekture in njenih funkcionalnih elementov. Posegi v prostor ustvarjajo okoliščine za svojevrstne psihofizične izkušnje, ki zlahka vzbudijo nelagodje in utesnjenost.
Švedska umetnica Anna Berglind se predstavlja v videoinstalaciji Lethe, v kateri poudarja napetost med prostorom, pozabo in kulturnim spominom. Postavitev Fajtove z naslovom Mediacija temelji na vizualnem in taktilnem odnosu med dvema elementoma: človeški lasje nastopajo kot simbolni nosilci prvobitnega in primarnega ter tako ustvarjajo prezentacijo teme kot nasprotja umetne svetlobe, ki se tokrat kaže kot nesnovni spomin prihodnosti.
Boris Beja se bo predstavil s postavitvijo Še en večer, s katero nadaljuje raziskovanje vzorcev in vsakdanjih navad, med katere je tokrat vključil tesnobo in strah. Pri delu v Berlinu delujočega italijanskega umetnika Lupija je osrednjega pomena vprašanje napetosti, ki se v kognitivnem procesu poraja med prepoznavanjem iluzije. Lupi bo predstavil tri svoje projekte: Berlinska okna, Drevesa in Antiego zrcalo. Drčarjeva je v enem izmed galerijskih oken ustvarila senčno scenografijo, ki s svojo liričnostjo izpostavlja nadrealne komponente vsakdanjika, je zapisal umetnostni zgodovinar Matjaž Brulc.
V soboto bo v okviru Poletne muzejske noči Boris Beja izvedel dve vodstvi po razstavi v Galeriji Škuc (ob 18.00 in 21.00).
Svetloba in tema in vse vmes
Tema letošnjega festivala Svetlobne gverile je razmerje med svetlobo in temo, med vidnim in nevidnim, med realnostjo in fikcijo, skratka, v ospredju so umetniška dela, ki temeljijo na uporabi svetlobe.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje