Prav ti so jo v veliki meri tudi uporabljali, zato je uvedba upravičila pričakovanja, je dejal vodja centra za obveščanje Boštjan Tavčar. SMS v sili je lahko uporaben tudi takrat, ko v nesreči ne morete govoriti ali pa ste na območju slabega signala in je lažje poslati sporočilo, je dodal.
Kot še ugotavlja Tavčar, je takšna storitev "tudi bolj pisana na kožo mlajšim generacijam, ki več uporabljajo SMS-sporočila kot govorne klice".
V času od uvedbe omenjene storitve so regijski centri za obveščanje prejeli dobrih tisoč SMS-sporočil, medtem ko se število klicev na številko 112 letno giblje med 800.000 in 900.000, je navedel.
Storitev nameravajo na centru za obveščanje oziroma na Upravi za zaščito in reševanje še bolj popularizirati. Zato letos načrtujejo tudi predstavitve po regijah.
Prvi so bili v Kopru
SMS-sporočila na številko 112 je sprva sprejemal samo koprski regijski center za obveščanje, v tem času pa so storitev izpopolnili in razširili na vse regijske centre, "tako da zdaj, ko pokličete, dobite takoj tisti center, ki je pristojen za območje, s katerega kličete". Na poslan SMS vam operater odgovori s sporočilom, SMS-sporočila pa si regijski centri lahko tudi prepošiljajo med sabo, navaja Tavčar.
Storitev sicer začasno ne deluje
Trenutno storitev sicer ne deluje zaradi težav organizacijske narave. Ob tem Tavčar zagotavlja: "Trudimo se, da bi napako čim prej odpravili, ker se zavedamo, da je treba storitev vzpostaviti nazaj."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje