Družinsko podjetje Tuli je sinonim za inovativnost in zanesljivost v svetu strojnih elementov. Njihova pot se je začela pred tridesetimi leti v skromni garaži, kjer je mama Danica Pleško s poslovnim partnerjem začela svojo podjetniško pot. Sprva so se osredotočili na prodajo ležajev v Sloveniji, z vstopom druge generacije, vseh treh otrok, se je podjetje razširilo na mednarodni trg.

ga. Erika Pleško Foto: Tuli d.o.o.
ga. Erika Pleško Foto: Tuli d.o.o.

Erika Pleško, direktorica podjetja Tuli: »Ko sem se podjetju pridružila leta 2009, je bila Slovenija v mojih očeh premajhna za naše podjetje. Zastavila sem si cilj, da s prodajo dosežemo vsako državo na tem svetu. In začela sem delati na tujih trgih. Avstralija je moj drugi dom, zato sem želela delati na Avstralskem trgu. Moje in naše veselje je bilo nepopisno, ko smo poslali prvo paleto skodeličnih ležajev v Avstralijo.«Danes Tuli ni več le podjetje, temveč globalni voditelj v industriji strojnih elementov, prisoten v 72 državah po vsem svetu. Svoj prodajni program so močno razširili in vključili še dodatne strojne elemente, za katere se potrebuje tehnično znanje. Danes dobavljajo strojne elemente in svetujejo strankam na področju ležajev, linearne tehnike in pogonske tehnike.

»Za širjenje našega podjetja na tuje trge so se nam zdeli nujni obiski tujih sejmov in iskanje novih dobaviteljev, kasneje tudi razstavljanje na industrijskih sejmih. Vsako leto se tudi srečamo na dogodku za mreženje z ostalimi distributerji. Naš najpomembnejši korak je razvoj inovativne spletne trgovine. V našo spletno trgovino konstantno vlagamo in jo razvijamo. V lanskem letu smo izvozili 60% prometa in to po celem svetu, poslali smo blago na vse kontinente sveta,« še pove Erika, ki je popotnica po duši in ji delo s tujino predstavlja užitek in svojstven izziv.

Vizija podjetja Tuli pa seveda sega še naprej, saj si prizadevajo postati najboljša spletna platforma za strojne elemente na svetu. S stalnimi inovacijami ter prilagajanjem potrebam strank se zanesljivo usmerjajo v prihodnost, hkrati pa ves čas stremijo k temu, da poskrbijo za najboljšo uporabniško izkušnjo svojih strank. Zagotovo največji korak k temu je inovativni iskalnik ležajev, ki strankam omogoča iskanje med skoraj 60 tisoč ležaji različnih proizvajalcev iz vsega sveta. »Za iskanje ležajev lahko stranke uporabijo le oznako ležaja. Če pa oznake nimajo, pa v iskalnik vtipkajo le dimenzije ležaja. Iščejo pa lahko tudi med različnimi kategorijami, tesnili in zračnosti. Nudimo direkten dostop do cen, zalog in dobavnih rokov. In to 24/7,« je na inovacijo ponosna Erika.

V zadnjih letih velik poudarek namenjajo tudi vrednotam v podjetju, ki jih nimajo le zapisanih, temveč jih vsi zaposleni tudi živijo. Opažajo, da odkar imajo določene vrednote, so jih ponotranjili in jih tudi živijo, so odločitve lažje sprejete. »Ko pride v podjetju do novega projekta, nove stranke, novih zaposlenih, jaz naprej pogledam, če se naše vrednote ujemajo. Naše vrednote so srčni in uspešni odnosi, uspeh, inovativnost, prilagodljivost in odgovornost,« je Erika Pleško ponosna na povezanost majhne, zgolj 9 članske ekipe tega uspešnega podjetja.

Zaposleni se vsak teden redno srečujejo in delijo izkušnje, kako živijo vrednote v praksi, kar krepi povezanost in usmerjenost v skupne cilje.

Že tretje leto zapored so tudi prejemniki platinaste nagrade za najvišjo bonitetno oceno, kar je za kupce in poslovne partnerje pomemben pokazatelj verodostojnosti podjetja Tuli.

Poleg poslovnih dosežkov pa so v vsi zaposleni ponosni tudi na družbeno odgovornost podjetja, ki se kaže skozi njihovo sodelovanje pri projektu sajenja dreves. Tako so postali del projekta Treecelet, kjer s sajenjem dreves na ogroženih območjih prispevajo k ohranjanju okolja. Sodelovanje v takih projektih ne le krepi njihovo družbeno odgovornost, temveč tudi gradi pozitivno podobo podjetja v očeh strank in partnerjev.

Tako podjetje Tuli ne le sledi trendom, temveč jih ustvarja. Njihova pot je zgled, kako z zavzetostjo, vizijo in trdim delom doseči uspeh v poslovnem svetu.