Izdelava internetnih strani poteka tako, da že v fazi načrtovanja določimo, kako bomo te cilje najbolje dosegli. Pomembno je, da je sodelovanje med naročnikom in izvajalcem osnovano na jasnih in usklajenih pričakovanjih. To je prvi korak, ki postavlja temelje za uspešno izdelavo spletne strani. Cilji lahko vključujejo izboljšano grafično podobo, povečanje števila konverzij, optimizacijo multimedijskih vsebin in druge podobne cilje.

Foto: /Web center
Foto: /Web center

1. Izbira primerne vrste spletne strani

Poleg tega je pomembno opredeliti, ali je za vaše podjetje bolj primerna predstavitvena spletna stran ali posamezne pristajalne strani. Pred odločitvijo podjetje Web Center opravi temeljito analizo dejavnosti ter konkurence na spletu. Na podlagi tega vam strokovnjaki svetujejo pri izbiri tiste vrste spletne strani, ki najbolje ustreza vašemu poslovnemu modelu. Izraz "predstavitvena spletna stran" se navezuje na spletno mesto podjetja, ki je namenjeno predstavitvi samega podjetja. Običajno vključuje klasične strani, kot so "o nas", "ponudba", "kontakt", "novice" in podobno.

2. Pristajalna stran

Pristajalna stran je lahko del predstavitvene spletne strani, lahko pa je tudi vizualno ločena od glavne strani. Njen namen je ciljanje specifičnih segmentov obiskovalcev, običajno z namenom konverzije, odvisno od ciljev podjetja. To lahko vključuje nakup, pridobivanje kontaktov, predstavitev določenega produkta ali posredovanje specifičnih informacij. Drugače povedano, pristajalna stran je vsaka spletna stran, na katero usmerjamo obiskovalce z namenom doseganja določenega cilja - na primer prek oglasov ali e-poštnega marketinga.

3. Sodoben izgled in funkcionalnost

Pri oblikovanju spletne strani se osredotočajo na sodoben izgled, funkcionalnost ter izkušnjo uporabnikov. Začnejo z izdelavo žičnih modelov ali uporabijo agilen pristop, ki omogoča postopno razvijanje strani. Pri tem podjetje sledi najboljšim praksam na področju dizajna, uporabniške izkušnje, optimizacije za iskalnike ter pisanja vsebin. Glavni cilj pri oblikovanju spletne strani je omogočiti uporabnikom enostavno in hitro navigacijo po strani. Kvalitetna uporabniška izkušnja (UX) omogoča hitrejše dostopanje do informacij, kar pripomore k zadrževanju obiskovalcev na strani. Učinkovit uporabniški vmesnik (UI) pa izboljša uporabniško izkušnjo in zagotavlja privlačen videz ter enostavno navigacijo po strani.

Z izdelavo premišljenega in uporabniku prijaznega dizajna lahko okrepite svojo konkurenčno prednost. Novodobne tehnološke rešitve vam omogočajo izstopanje ter ustvarjanje privlačne spletne strani, ki bo pritegnila obiskovalce in jih spodbudila k ponovnemu obisku.

4. Tehnična prilagodljivost in sistem CMS

Pri tehničnem razvoju spletne strani se osredotočajo na uporabo najnovejših standardov, kar zagotavlja prilagodljivost vaše spletne strani na različnih napravah. Izberejo sistem za upravljanje spletnih vsebin (CMS), ki je v skladu z vašimi poslovnimi cilji, omogoča hitro delovanje strani, popoln nadzor nad vsebinami ter možnost prilagajanja in nadgradnje. Razvoj spletne strani vključuje temeljito testiranje delovanja, saj je nemoteno delovanje ključnega pomena za uspešno poslovanje. Poleg tega nudijo tudi redno vzdrževanje spletnih strani, s čimer zagotavljajo, da vaša spletna stran brez težav deluje v vsakem trenutku.

5. Primeri iz prakse

1. Topkeramika

Foto: Web center
Foto: Web center

Ena izmed ključnih kategorij, na katero se je osredotočila optimizacija spletnih strani za podjetje Keramika, so ploščice za stopnice z robom. Ploščice s posebnim robom zagotavljajo varno in estetsko dovršeno rešitev za stopnice, ki hkrati omogoča trpežnost in dolgotrajno uporabo. Z optimizacijo spletnih strani za to ključno besedo podjetje Web Center omogoča uporabnikom, da hitreje najdejo ustrezne izdelke in tako lažje izberejo najboljšo rešitev za svoj dom.

2. Mali Vragci

V zadnjih letih je spletna prisotnost postala ključnega pomena za uspeh podjetij v digitalni dobi. Zato je pomembno, da podjetja ustrezno optimizirajo svoje spletne strani, da jih stranke lažje najdejo na spletu. Podjetje Web Center je nedavno izvedlo optimizacijo spletne trgovine Mali Vragci za ključno besedo poganjalec. Otroški poganjalci so prva kolesa, s katerimi se otroci pogosto srečajo. Namenjeni so predvsem učenju ravnotežja in krepitev nog, medtem ko otroci potiskajo kolo naprej. Poganjalci so idealni za začetnike, ne glede na spol. So preprosti, lahki in izpolnjujejo svojo funkcijo učinkovito. Pri poganjalcih je pomembno, da so udobni in varni.

3. Carbonautica

Foto: Web center
Foto: Web center

Črna krmila čolnov predstavljajo kombinacijo funkcionalnosti in elegance, ki privablja ljubitelje navtike po vsem svetu. Podjetje Carbonautica, specializirano za opremo in dodatke za plovila, se je odločilo, da bo izkoristilo moč digitalnega trženja in se je obrnilo na podjetje Web Center za izvedbo optimizacije svoje spletne strani za ključno besedo black boat steering wheel. Rezultat tega sodelovanja je bil izjemen napredek, ki je povečal vidljivost Carbonautice na spletu.

4. Mjob

V digitalni dobi, kjer se informacije pretežno iščejo prek spleta, je ključno, da podjetja optimizirajo svoje spletne strani za relevantne ključne besede. To je še posebej pomembno za podjetja, ki ponujajo storitve ali izdelke na lokalni ravni. Zato ni presenetljivo, da je podjetje Web Center nedavno izvedlo optimizacijo spletne strani za ključno besedo poslovi za studente Novi Sad v sodelovanju s platformo Mjob. "Poslovi za studente Novi Sad" predstavljajo ključno iskano frazo za študente in delodajalce v tem območju. Spletna stran, ki se pojavi visoko v iskalnih rezultatih za to ključno besedo, ima potencial privabiti tako delodajalce, ki iščejo študentsko delovno silo, kot tudi študente, ki iščejo zaposlitev.

5. Prevajalska akademija

V današnjem digitalnem svetu, kjer je konkurenca med podjetji vse večja, je ključnega pomena izstopati in doseči ciljno publiko na spletu. Podjetje Web Center je nedavno izvedlo tudi optimizacijo spletnih strani za ključno besedo prevod v nemščino, kar je privedlo do izjemnih rezultatov za njihove stranke. Kljub temu, da je konkurenca v panogi prevajanja izjemno visoka, je podjetje Web Center uspelo izstopati s pomočjo ciljane optimizacije spletnih strani. S svojim pristopom so izboljšali vidljivost spletnih strani stranke in povečali njihovo prepoznavnost v iskalnikih, še posebej za iskanje prevodov v nemščino.