Splet in (ne)ustvarjalni predsedniški kandidati

Tako so kandidati že dejavni denimo na Facebooku, Twitterju in različnih blogih, kjer objavljajo svoje fotografije, videoposnetke, povezave na spletne strani in dogodke. Vendar pa po mnenju strokovnjakov pri tem niso pretirano ustvarjalni.

Predsedniške volitve na družbenih omrežjih:

MMC-Slovenija na Facebooku
in
#rtvolitve2012

"Prva primerjava prisotnosti kandidatov na spletnih socialnih omrežjih kaže, da imajo vsi kandidati približno enaka izhodišča. Vidimo, da gre predvsem za enosmerno prezentacijo kandidatov, da je zelo malo interaktivnosti v smislu retvitanja ali pa všečkanja, ne odpirajo se neki pogovori o vsebinskih vprašanjih, skratka zadeva je precej enosmerna in trenutno še v neinteraktivni fazi," pravi poznavalec Simon Delakorda.
Prispevek Urše Srdič za TV Slovenija si lahko v celoti ogledate v spodnjem videu.