Darsu bo pri pripravi razpisne dokumentacije pomagalo švicarsko-slovensko podjetje Rapp Trans Ipmit, ki je Darsu poslalo sicer 300 evrov dražjo, a referenčno ustreznejšo ponudbo, je poročal TV Dnevnik. Novi sistem cestninjenja naj bi začel veljati čez dve leti, in sicer najprej za tovornjake in čez dve leti še za osebna vozila.
Po besedah Cirila Kafola z Darsa razpis ne bo postavljal omejitev, katera tehnologija se bo v našem sistemu lahko uporabljala, kar pomeni, da bodo na njem lahko sodelovali dobavitelji satelitske ali mikrovalovne tehnologije. Zanimanje za okoli 150 milijonov evrov težak projekt je veliko, prijavljajo pa se ponudniki iz Slovenije in tujine, je še povedal Kafol.
Janša je želel satelitsko
Sistem elektronskega cestninjenja bi sicer morali vzpostaviti že leta 2009, vendar se je v času prejšnje vlade zgodila sprememba. Takratni oblastniki so namreč sklenili, da mora biti cestninjenje satelitsko. Državi je takrat svetovala Istrabenzova Logina, za razpis pa so se zanimali tudi nemški Satellic, avstrijski Kapsch Traffic ter domači Traffic Design v lasti Tomaža Kastelica, strica Simone Dimic. Podjetje Telargo, ki je član skupine Ultra, je pri vzpostavitvi sistema državi ponudilo celo javno-zasebno patrnerstvo, a do zdaj iz tega ni bilo nič.
Zamenjajte vinjeto
Kmalu bo treba zamenjati tudi staro vinjeto. Nove vinjete so rožnate barve, za letno bodo morali vozniki avtomobilov odšteti 95, vozniki motornih koles pa 47 evrov. Če vas dobijo brez vinjete, boste državi dolžni 300 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje