V Pivovarniški ulici 6 že stojita infotočka in dve čitalnici, kmalu pa naj bi uredili še zavarovalnico, potovalno agencijo, študentski servis in trgovino. Po prvotnih načrtih naj bi do leta 2017 zgradili še vsaj študentski dom. Tja naj bi se selila tudi celotna administracija ŠOU-a.
Že od lanskega nakupa zemljišča bi ŠOU moral vedeti, da parcela nima gradbenega dovoljenja za predvideni kampus. ŠOU zanj tudi ni zaprosil, saj je tam do leta 2020 predvidena graditev železniške proge Tivolski lok. Prostorski načrt je potrdila republiška Direkcija za infrastrukturo.
V direkciji pojasnjujejo, da bodo z graditvijo Tivolskega loka uredili skoraj stoletno problematiko neposredne povezave dveh glavnih železniških prog: med Ljubljano in Jesenicami ter med Ljubljano in Sežano. Lok bo omogočil, da se bo del prometa izognil glavni železniški postaji.
Tudi Mestna občina Ljubljana (MOL) namerava vse obstoječe stavbe na tej lokaciji porušiti. Vita Kontić z oddelka za odnose z javnostmi MOL razlaga, da "graditev študentskih domov na tej lokaciji ni mogoča". Z naložbenimi ambicijami Študentske organizacije Univerze so bili seznanjeni zgolj iz dopisa, pobude za spremembo namembnosti zemljišča pa niso dobili.
Direktor ŠOU Andrej Klasinc je kljub temu prepričan, da železnice še dolgo ne bo: "Tukaj proga še dolgo ne bo tekla. To je tudi zagotovilo Slovenskih železnic. Na kogar koli smo se obrnili, nihče ni vedel nič o tej progi."
Domnevno sporen tudi nakup
Prejšnji lastnik zemljišča, nekdanji študentski funkcionar Benjamin Leskovec, je zanj odštel 350.000 evrov in ga že čez 3 mesece prodal ŠOU-u za 1,2 milijona evrov. Direktor ŠOU-a Klasinc pravi, da Leskovca ne pozna ter da v nakupu ne vidi nič spornega.
"Mi smo izbrali zemljišče. Na izbiro smo imeli več lokacij, a zelo malo je takšnih prostorov, kot je ta. Bil je pozabljen od vseh in mi smo videli tu priložnost."
Za gradnjo kampusa so se odločili po nakupu zemljišča, kjer naj bi do konca oktobra odprli še zavarovalnico, potovalno agencijo, študentski servis in trgovino. Vse pa naj bi bilo dograjeno do maja leta 2017, tri leta pred predvidenim odprtjem železniške proge na isti trasi. Čeprav je že od samega začetka jasno, da predvideni načrti niso izvedljivi, v ŠOU-u zagotavljajo, da bodo projekt kampusa nadaljevali.
Vida Božičko in Andreja Gradišar, Radio Prvi