To je največja kazen doslej, ki jo je moralo kakšno podjetje plačati zaradi zasebnosti potrošnikov.
"Kljub večkrat ponovljenim obljubam milijardam uporabnikov po vsem svetu, da bodo lahko nadzorovali delitev svojih osebnih informacij, Facebook spodkopava izbire potrošnikov," je ob objavljenih sklepih, ki so jih s Facebookom dosegli v poravnavi, dejal predsednik FTC-ja Joe Simons.
Po besedah Simonsa je namen visoke kazni ne le kaznovati, ampak še pomembneje spremeniti Facebookovo kulturo in zmanjšati verjetnost prihodnjih kršitev.
Sprememba v upravljanju
Facebook bo moral ob kazni tudi spremeniti način upravljanja. Tako mu je FTC znotraj upravnega odbora naročil vzpostavitev neodvisnega odbora za zasebnost, ki naj bi poskrbel, da Facebookov glavni izvršni direktor in soustanovitelj Mark Zuckerberg ne bo mogel več prosto odločati o zadevah, ki se nanašajo na zasebnost uporabnikov.
Preiskava domnevnega spornega delovanja Facebooka se je začela lani, potem ko je odjeknila novica, da je do podatkov o 87 milijonih uporabnikov dostopalo podjetje Cambridge Analytica. Gre za londonsko svetovalno podjetje, ki je leta 2016 sodelovalo v kampanji ameriškega predsednika Donalda Trumpa.
Zuckerberg je poudaril, da je Facebook pripravljen na "velike strukturne spremembe", ki bodo vplivale na njegovo upravljanje in na način, kako podjetje oblikuje svoje produkte.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje