Norveška letalska družba Avinor je 14. avgusta organizirala predstavitev delovanja Pipistrelovega dvosedežnika Alpha Electro G2 izbranim članom norveške vlade. Vlada namreč razmišlja o elektrifikaciji svoje letalske flote oziroma o menjavi vladnih letal z bolj zelenimi do leta 2040.
Letalo je pilotiral direktor podjetja Avinor Dag Falk-Petersen, in kot je pojasnil, je bil polet najprej miren, med letom nazaj proti letališču pa so se začele težave. "Vračali smo se proti letališču, ko se je oglasil signal, da je nekaj narobe z močjo motorja. Ta je nenadoma oslabela, nato pa je motor popolnoma ugasnil. Zato sem poslal klic na pomoč in poskušal najti kraj, kjer bi lahko pristal. Vsepovsod okoli je bilo veliko dreves, a mi je uspelo najti jezero, v katerem sva pristala," je Falk-Petersen pojasnil za norveško spletno stran VG.
Čeprav sta v vodo treščila s hitrostjo 70 kilometrov na uro, je izkušeni pilot ostal miren. Oba z državno sekretarko sta nato splezala iz letala na njegovo krilo, od tam pa zaplavala do obrežja. V nesreči sta bila tako popolnoma nepoškodovana, precej drugače pa se je nesreča končala za letalo.
V podjetju Pipistrel so zanikali, da bi njihovo letalo strmoglavilo. Poudarili so, da je pilot zaradi okvare motorja pristal na jezeru in da pri tem nihče ni bil poškodovan. Prav tako ni bilo visokonapetostnega šoka ob stiku letala z vodo. Kot so za Radio Slovenija še sporočili iz Pipistrela, so aktivirali skupino strokovnjakov, ki bo pomagala pri preiskavi dogodka in iskanju vzrokov za incident.
Velika izguba za družbo in okolje
Uradni vzrok nesreče še ni znan, Falk-Petersen pa meni, da bo nesreča za družbo Avinor in električna letala nasploh pomenila veliko izgubo. Družba je namreč nameravala do leta 2025 uvesti tudi komercialne polete z električnimi letali, poroča Reuters.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje