"Nikoli ne bi delali oglasov s homoseksualno družino, ne zaradi pomanjkanja spoštovanja, ampak ker se preprosto ne strinjamo z njimi. Pri nas gre za klasično družino z žensko v ključni vlogi," je v pogovoru za radio dejal predsednik družbe Guido Barilla.
V radijskem pogovoru je 55-letni Barilla dejal, da nasprotuje temu, da bi homoseksualni pari posvajali otroke, a je ob tem poudaril, da podpira poroke istospolno usmerjenih, kar sicer v Italiji ni uzakonjeno.
Njegova izjava je bila odgovor na vprašanje, ali bi v oglasih njihovega podjetja kadar koli vključili homoseksualno družino.
Barilla je eden izmed najbolj znanih svetovnih proizvajalcev testenin in eden največjih oglaševalcev v Italiji. Že vrsto let v oglaševanju uporabljajo podobo srečne družine, ki živi v idilični vasi na italijanskem podeželju s sloganom: "Kjer je Barilla, tam je dom."
Če imajo homoseksualci radi naše testenine in naše oglase, potem bodo jedli naše testenine. Če jih ne marajo, potem jih ne bodo jedli in bodo izbrali kakšno drugo znamko, je še dejal Barilla.
"Žaljiva provokacija"
Aktivisti za pravice so bili ogorčeni nad njegovimi izjavami in vodja organizacije Enakopravna Italija Aurelio Mancuso jih je označil za "žaljivo provokacijo". Ob tem je pozval k bojkotu testenin, omak in prigrizkov Barille.
"Sprejemamo ponudbo lastnika Barille in ne bomo jedli njihovih testenin," je dejal Mancuso, pri tem pa ga je na spletnih družbenih omrežjih podprlo mnogo rojakov.
"S potrošniki se ni za šaliti, tudi s homoseksualnimi ne," pa je na svojem računu na Twitterju napisal homoseksualni poslanec v italijanskem parlamentu Alessandro Zan.
Barilla se je že opravičila za izjave njihovega direktorja in sporočila, da je želel enostavno sporočiti, da ženska igra osrednjo vlogo v družini.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje