Na slovenskem trgu bosta na voljo le dva motorja, pa precej več ravni opreme in možnost izbire med dvema menjalnikoma. Foto: MIV
Na slovenskem trgu bosta na voljo le dva motorja, pa precej več ravni opreme in možnost izbire med dvema menjalnikoma. Foto: MIV

Pri Hondi seveda poudarjajo družinski značaj avtomobila, ki pa lahko ustreže tudi ljubiteljem dinamičnih osebnih avtomobilov. Z dodatnimi milimetri zadnjega previsa, medosna razdalja 2.605 milimetrov namreč ostaja enaka, je prtljažnik izrazito prostornejši, s podiranjem zadnje klopi je mogoče dobiti do 1.668 litrov prostornine.

Ohranili so tudi posebnost – možnost ločene izrabe "tovornega" prostora za prvo vrsto sedežev. Po zaslugi posebej zasnovane zadnje klopi, je namreč mogoče brez podiranja naslonjala pridobiti v potniški kabini dodaten prostor, namenjen višjim ali občutljivejšim kosom prtljage.

Poleg omenjene nizkotehnološke posebnosti pa se lahko civic tourer pohvali tudi s tehnološko naprednejšim prilagodljivim sistemom zadnjih blažilnikov. Trismerni senzor zaznava gibanje karoserije, računalnik pa spremlja obremenitve blažilcev na zadnji osi in korigira trdnost vzmetenja glede na obremenitev zadnjega dela vozila. Poleg tega lahko na trdoto vzmetenja vpliva tudi voznik z izbiro enega izmed treh programov nastavitev; comfort, normal in dynamic.

Na slovenskem trgu kupcem civic tourerja ponujajo možnost izbire med štirimi ravnmi opreme, dvema motorjema in dvema menjalnikoma. Bencinske hlape zastopa 1,8-litrski motor z močjo 104 kilovatov (142 KM), bencinske pa 1,6-litrski z močjo 88 kilovatov (120 KM). Za najcenejšo bencinsko različico je treba po uradnem ceniku odšteti 18.990 evrov in za najcenejšo dizelsko različico 20.510 evrov.