Rekordni čas na Nürburgringu je dosegel Renaultov tovarniški voznik Laurent Hurgon. Foto: Renault
Rekordni čas na Nürburgringu je dosegel Renaultov tovarniški voznik Laurent Hurgon. Foto: Renault
Mégane R.S. Trophy
Zmogljivi novinec bo na prodaj tudi na nekaterih evropskih trgih, izdelali pa jih bodo le 500. Foto: Renault

Pri Renaultu so nadvse zadovoljni s predstavo njihovega do zdaj najhitrejšega avtomobila, ki je s časom 8 minut in 8 sekund dosegel rekordni čas.

Rekord so dosegli na sloviti stezi Nürburgring Nordschleife, in sicer v razredu serijskih avtomobilov s pogonom spredaj, čas pa je boljši celo tistih, ki so jih dosegli nekateri zmogljivejši superšportniki s pogonom zadaj. Renault Sport je športna znamka Renaulta, ki je že nanizala kar nekaj prestižnih športnih uspehov, prvi rekord za avtomobile s pogonom spredaj pa so na Nürburgringu dosegli 23. junija 2008. Takrat so z modelom megane R26.R dosegli čas 8 minut in 17 sekund, skoraj točno tri leta pozneje pa so rekord z novincem izboljšali za devet sekund.

Motor v različici Trophy ima 198 kilovatov (265 KM) moči, kar avtomobilu zagotavlja pospešek od 0 do 100 km/h v šestih sekundah in najvišjo hitrost 254 kilometrov na uro.

Kakšni so občutki za volanom med vožnjo po Nordschleifu, pa je pokomentiral Laurent Hurgon, preskusno-razvojni voznik Renault Sport: "Nordschleife je legendarna steza, ki je edinstvena tako po izjemni dolžini kot tudi po tehnični zahtevnosti, zato je bistveno drugačna od običajnih dirkališč. Njena raznolikost je izredna, saj obsega tako hitre in celo zelo hitre zavoje kot tudi zaporedno nanizane ter počasne ovinke. Ovinki, kakršna sta na primer »Karusell« in »Pflanzgarten«, so za avtomobil in voznika izjemno zahtevni, vendar je mégane R.S. trophy tudi na teh brezkompromisnih odsekih zelo suveren in zaupanja vreden avtomobil. Po zaslugi diferenciala z delno zaporo sem iz neštetih ovinkov lahko pospeševal nadvse odločno in brez težav s podkrmarjenjem. Skrbno nastavljeno podvozje Cup, blažilniki in vzdržljive zavore, sedeža Recaro, moč motorja, ki znaša 195 kW, velik navor, ki je na voljo od 2.500 do 5.000 vrtljajev na minuto, in pnevmatike Bridgestone RE 050A (235/35 R19) so mi omogočili, da sem temeljito občutil ves potencial avtomobila in ga tudi izkoristil, še zlasti ob vstopih ter iztekih ovinkov. Mégane R.S. ima tudi zelo vzdržljive zavore. Vse našteto mi je omogočilo, da sem na tej stezi, ki od voznika vedno terja določeno mero ponižnosti, lahko dosegel tako dober čas."